Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon


  

236 stemmer

  1. 1. Cheese taktikker yes/no?

    • Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!


Anbefalte innlegg

Min aksept for problemer online er utrolig mye lavere når jeg vet de lett kunne implmentert singplayer (med achievments og alt) offline.

 

AtW

Du kan jo spille offline hvis du velger "Play as guest" eller hva det nå står i innloggingsmenyen. Når det gjelder achievements ville nok det, som noen andre har sagt, ført til at man kunne jukset seg til achievements. Men hadde vel vært en ide hvis man kunne fått offline-achievements som naturligvis ikke var en del av online-brukeren.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Min aksept for problemer online er utrolig mye lavere når jeg vet de lett kunne implmentert singplayer (med achievments og alt) offline.

 

AtW

Du kan jo spille offline hvis du velger "Play as guest" eller hva det nå står i innloggingsmenyen. Når det gjelder achievements ville nok det, som noen andre har sagt, ført til at man kunne jukset seg til achievements. Men hadde vel vært en ide hvis man kunne fått offline-achievements som naturligvis ikke var en del av online-brukeren.

 

Ja, men uten achievments. Ellers ser jeg helt seriøst ikke problemet med at folk kunne jukse seg til achievments? Hva så? Sikkert masse folk som har alle single-player-achievments allerede, hvorfor skal jeg bry meg om at de har jukset seg til det? Folk får da jukse i sitt eget spill der de ikke spiller mot andre så mye de vil for min del, om de finner glede i det. Og kan du ikke jukse nå? Er det ikke bare å kopiere en savegame?

 

AtW

Lenke til kommentar

Achivements lagres på Battle.net, og brukes for å gi deg tilgang til andre avatarer.

 

Så vidt jeg vet, er det ikke mulig å jukse til seg achievements.

 

De lagres der ja, men du får de jo umiddelbart? La oss ta en random achivment fra singleplayer, nemlig å gjøre ett visst brett i løpet av en viss tid på singleplayer, en player lager en save der brttet er 99.9% ferdig, på kort tid, alt som mangler er å gå til et controlpoint eller noe, du kopierer saven, gjør dette, voila, achievment i boks. Som oftest kan en slik save innholde alle 3 achievments for brettet. Jeg ville tro dette fungerer?

 

AtW

Lenke til kommentar

Herregud så jævla morsomt det er å vinne i dette spillet! Sitter der med 100 i puls når jeg skal angripe. prøver å være flink å scoute, og holde ressurser på et minimumsnivå. Har begynt å expande en annen plass en rett utenfor basen. Motstanderen har da en tendenes til å undervurdere, evt. bli jævla forvirra. Blir litt mer å holde styr på på grunn av større avstander, men har funka til nå. Spiller terran og begynner å få ting litt mer i fingrene. MMM er jævla effektiv. Blokkere rampa, sette opp to bunkerser, stå i mot første angrepet om det kommer, så sende MMM bak mineral field. Problemet mitt er at jeg stort sett ikke klarer å bruke opp ressursene. Kjenner ikke tech tree godt nok, tror jeg. Og så går jo alt så helvetes fort i dette spillet.

Tapte 4 og vant en i placement, og har nå vunnet to i bronze league.

Lenke til kommentar

Hm...er det slik at practise kamper (de 50) går et hakk tregere enn league kamper?

 

Edit: Skippa de siste 30 kampene. Så da fant jeg ut av det.

 

Nå skjønner jeg litt bedre hvorfor folk sier dette spillet går kjapt o.O som jeg stressa for å få gjort alt som må gjøres.

Endret av Tortuga
Lenke til kommentar

Herr Brun, der er som jeg har sagt til alle de andre her på forumet, hvis du vil at jeg skal se på en replay sammen med deg, som du vil spørre litt rundt, og diskutere så send meg en PM med replay og hvordan jeg kan kontakte deg. Funker best med skype + mikrofon, slik at vi kan se på replayen sammen, hvis det er noe du lurer på. Ellers er generelle spørsmål i denne tråden.

Lenke til kommentar

Vil det noen gang bli tilgjengelig med heroes i Starcraft?

 

Slik at det vil være mulig å lage noe DotA-lignende?

 

Ikke utenfor campaign. :)

 

Det er nok derimot mulig å lage custom-maps som likner DoTA. Tror de allerede jobber med det. Trenger ikke heroes for å lage noe slikt. Kan bare kalle de heroes. ;)

Endret av GrandMa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...