Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon


  

236 stemmer

  1. 1. Cheese taktikker yes/no?

    • Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!


Anbefalte innlegg

Hvis dere er terran og spiller mot protoss, hvordan står dere imot de første zealotsa hvis de prøver på fast rush.

 

Mur deg selv inne. :)

 

 

Er de en gjeng på 3-4 bruker de 3 hits så er de inne da.

Se svaret mitt i den andre tråden, der har jeg allerede skrevet at du kan bruke svc til å reparere

 

Skal prøve på det neste gang ja, har nesten ikke spilt noe 1v1 kun 2v2 og 3v3 hitill, ganske annerledes å spille 1v1.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja.

 

2v2 er veldig forskjellig fra det å spille 1v1. Etter å ha spilt en god del 1v1 føles det rart å spille 2v2, ingen ting er "riktig". Har alltid synes det har vært sånn.

 

Poenget er at 1v1 og 2v2 er veldig forskjellig og man må derfor spille veldig forskjellig så det virker sært og rart i starten. Akkurat som snowboard er rart etter mange år med ski på bena.

Lenke til kommentar

Noen som har opplevd noe bug med spillet nå??

 

for jeg spilte min aller første game på nettet nå(hvor jeg ikke veldig overraskende ble knust :thumbdown: ) har spilt singleplayern i noen dager og da har alt virka fint.

 

kampen jeg nettopp spilte gikk fint, så så jeg på replayen av kampen jeg tapte for å se hva motstanderen gjorde.

 

og da jeg skulle tilbake til menyen for å starte ny kamp har alt hengt seg, eller det vil si at den står å loader hele tida uten at noe skjer..

 

prøvd å starte maskin på nytt og den er rar fra starten når jeg skal logge inn, profilbildet er blitt borte og alt tar lang tid.

og nå har den loada i 10min etter at jeg trykte på multiplayer knappen, noe som gikk med engang for ikke mer enn 20min siden(hvor alt funka fint)..

Endret av tanngarden
Lenke til kommentar

Stod en melding ingame at achivements var unavalible eller noe slikt. Får meg selv ikke inn på profil min o.l.

Tror Blizzard holder på å fikse noe elns.

 

Fikk samme greiene selv.

fikk den beskjeden underveis i spillinga jeg også,,

 

godt å høre det er flere med problemer da :tease: , løser det seg sikkert snart..

Lenke til kommentar

Andre en meg som har fått deaktivert Archivments?? Sjukt iritterende!! Skal spille singel player så virker ikke Archivments!! Typisk

 

Archivments are not avialeble at the moment!

Vi er i samme båt :S. For en gangs skyld dreiv jeg og skaffet meg singel player achievements, så dukker den feilen opp... Arghh... Offline mode hadde vært greit nå føler jeg. B. net sender noen kraftige laggspikes i tide og utide atm.

Lenke til kommentar

Typisk skulle kose meg med SingelPlayer på hard og klare Archiments men neeei da! Lurer hvor lenge dette skal vare. Merka det datt ut akkurat nå eg hadde spilt 3 min!

 

Blizzard Fyyyyyyy skam

 

Prøvde å gå inn og ut av spillet! Når eg taster inn password så står det Enter men profilbilde kommer aldri og det skjer ikke noe når eg trykker enter! Med andre ord får ikke spille!

Endret av Xp3ri3nZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...