Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon


  

236 stemmer

  1. 1. Cheese taktikker yes/no?

    • Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!


Anbefalte innlegg

det som virkelig funker er en gjeng med marines. 50 marines tar ALT.

 

Hmm, uten at jeg har prøvd, så er det noe som sier meg at colossusene jeg liker så godt vil klare seg ganske godt mot 50 marines.

 

AtW

Jeg rævpulte da et par colossuser med mindre marines enn som så, med støtte av to marauders og medivacs da vi spilte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt newb her. Bare spilt med Tarran online, og bare vunnet 1 av 4 1on1.

 

Hva bruker man til scouting når man er Tarran? SCV, eller bygger man barrack og sender rundt marines?

Har merket meg at folk som er Zerg stort sett rusher tidlig, enten med Mutalisk eller med Zerglings. Vant min eneste kamp mot Zerg som rushet først med Mutalisk, så med Zerglings, før jeg "kontret" med Sieges, Maurader, Hellion og noen Marines.

 

Mot Protos har jeg blitt overkjørt hver gang. De har bygget base rett ved min base hver gang, og det virker som om de har langt mer ressurser enn meg, til tross for at jeg gjerne har bygget SCV-SCV-SCV-Suply-SCV-Barracks.

Lenke til kommentar

Hvordan best countre void rays når jeg ser de går for de? Har litt problemer med voidrays, særlig som protoss, men nå går jeg mer terran, så marines fungerer vel sånn passelig, men er det bare det man har å spille på egentlig? Vikings kanskje? Driver å går litt gjennom challengene, det gir jo faktisk litt innsikt i hva som er best mot hva.

Lenke til kommentar

det som virkelig funker er en gjeng med marines. 50 marines tar ALT.

 

Hmm, uten at jeg har prøvd, så er det noe som sier meg at colossusene jeg liker så godt vil klare seg ganske godt mot 50 marines.

 

AtW

Jeg rævpulte da et par colossuser med mindre marines enn som så, med støtte av to marauders og medivacs da vi spilte.

 

Som sagt, jeg er ganske ræva i SC2, men nå var det jo snakk om 50 marines, ikke marines og medica og marauders, i tillegg er jo bare to colussesser en ganske så vesentlig mye mindre army i verdi. La oss si 4-5 colossuser mot 50 marines. Jeg har aldri prøvd, men jeg ville tro det går i colossusenes favør ganske greit?

 

AtW

Lenke til kommentar

Hvordan best countre void rays når jeg ser de går for de? Har litt problemer med voidrays, særlig som protoss, men nå går jeg mer terran, så marines fungerer vel sånn passelig, men er det bare det man har å spille på egentlig? Vikings kanskje? Driver å går litt gjennom challengene, det gir jo faktisk litt innsikt i hva som er best mot hva.

vikings er en god counter ja. da kan du kite void raysene

Lenke til kommentar

Hadde en kamp der jeg så han kjøre massiv voidray, jeg hadde zealotharasset han (bygd meg inne og warpet ut til en prisme, så gikk jeg for collosuser og bygde phoenixer for å countre voidraysene, Phoenixene virker å være betydelig dårligere enn void raysene, men lurer på om jeg dreit meg ut da de gjør mer skade over tid, så burde flydd vekk og tilbake igjen. Begynner å bli en stund siden den kampen. Urutinert you know.

Lenke til kommentar

Spillverket: Starcraft II selger i bøtter og spann

 

- første døgn: 1 million eksemplarer

- første to døgn: 1,5 millioner eksemplarer

- første uke: årets mestselgende spill

 

årets mest solgende Pc spill står det vell :)

 

Mass effect 2 har vell sikkert solgt meir i år viss du tar PC og Xbox 360

 

Har det sikkert, men ikke mer på kun pc, som SC2 har gjort.

 

Noen som vil spille litt med en noob? Prøver fortsatt å finne ut hvem jeg skal være av Protoss og Zerg.

 

PS: hvordan legger man til venner på spillet? :blush:

Endret av Flux1
Lenke til kommentar

Hvis dere er terran og spiller mot protoss, hvordan står dere imot de første zealotsa hvis de prøver på fast rush.

 

Mur deg selv inne. :)

 

 

Er de en gjeng på 3-4 bruker de 3 hits så er de inne da.

Se svaret mitt i den andre tråden, der har jeg allerede skrevet at du kan bruke svc til å reparere

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...