Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon


  

236 stemmer

  1. 1. Cheese taktikker yes/no?

    • Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle bare ønske PCen min kunne håndtere 2vs2 uten å lagge som en galning. Blir mye a-move og queueing etterhvert. ^^

 

Kjører du sc2 på en laptop? O.o

 

Hvordan skal jeg da kunne bruke ekstreme mengder cash på øl? :dontgetit:

 

Man slutter å drikke alkohol i en periode, selfølgelig. :fun:

 

Det er umulig når det er sommer,sol å damer i fleng.. :p

Damer blir ikke imponert av at du drikker store mengder øl, heller tvert imot. ;)

Lenke til kommentar

Har du mulighet for noen 2v2'er TheRealL? En gang i morgen. :) Eller .. Det blir jo i dag, da.

 

Ja det kan jeg alltids, starter på jobb 1600 så senest jeg vil starte en game er 1430 (Kanskje senere og siden du er på laget, og etter hva jeg har sett så varer jo games med deg i mellom 10 og 15 min :p ). Men jeg vil være tilgjenglig mellom 11 og 1430ish :)

Lenke til kommentar

Hallo i luken, var ment som en fleip. :)

 

Tror nok ingen her skjønte den. :wee:

 

Har du mulighet for noen 2v2'er TheRealL? En gang i morgen. :) Eller .. Det blir jo i dag, da.

 

Ja det kan jeg alltids, starter på jobb 1600 så senest jeg vil starte en game er 1430 (Kanskje senere og siden du er på laget, og etter hva jeg har sett så varer jo games med deg i mellom 10 og 15 min :p ). Men jeg vil være tilgjenglig mellom 11 og 1430ish :)

 

Får vel dra meg opp fra senga klokken 09:00 da.

Endret av Romis
Lenke til kommentar

Hallo i luken, var ment som en fleip. :)

 

Tror nok ingen her skjønte den. :wee:

 

Har du mulighet for noen 2v2'er TheRealL? En gang i morgen. :) Eller .. Det blir jo i dag, da.

 

Ja det kan jeg alltids, starter på jobb 1600 så senest jeg vil starte en game er 1430 (Kanskje senere og siden du er på laget, og etter hva jeg har sett så varer jo games med deg i mellom 10 og 15 min :p ). Men jeg vil være tilgjenglig mellom 11 og 1430ish :)

 

Får vel dra meg opp fra senga klokken 09:00 da.

 

Høres ut som en god plan, jeg skal ivertfall sove snart. Tenkte jeg skulle bare fikle litt rundt på serveren først. Prøver og få det til sånn at vi ser om matchen er 1v1 eller 2v2 og hvem du spiller mot, kart, lengde osv. (All den dataen er lagra i SC2Replay fila nemlig, jeg må bare få...tak...i den infoen.)

Lenke til kommentar

Ikke sant! Derfor trodde jeg ikke det skulle gå, for jeg møtte en gjeng zealots. Men det gikk lett som bare det. Så jeg prøvde igjen, og igjen, og igjen. Oh, the joy! Skulle rushe(og tape) siste runden før jeg la meg. Ble litt senere enn planlagt. :ph34r:

 

Tror du henger litt igjen i Brood War. '' If the tactic doesn't work, do it again, only this time do it bigger!. ''

Endret av Romis
Lenke til kommentar

Lattermild kveld. Vant 4 matcher på rad akkurat med Marine-rush. Skal ikke være mulig.

 

Sier bare et ord: Zealots. De skjærer gjennom marines.

 

Gjett om! Like skummelt hver gang de kommer inn på, men heldigvis har en ofte Stim tilgjengelig ^^

(Merkelig nok er jeg svært sjeldent borti en Terran som bruker stim aktivt, husker kun en i farta...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...