Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon


  

236 stemmer

  1. 1. Cheese taktikker yes/no?

    • Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle bare ønske PCen min kunne håndtere 2vs2 uten å lagge som en galning. Blir mye a-move og queueing etterhvert. ^^

 

Kjører du sc2 på en laptop? O.o

 

Hvordan skal jeg da kunne bruke ekstreme mengder cash på øl? :dontgetit:

 

Man slutter å drikke alkohol i en periode, selfølgelig. :fun:

 

Det er umulig når det er sommer,sol å damer i fleng.. :p

Lenke til kommentar

Så det er mange som spiller zerg? Rart, siden det er den eneste rasen som ikke er spillbar i campaign og dermed har litt større lærekurve.

Drar hjem fra ferie morgen, da får jeg endelig spilt litt multi på den ordentlige PCen, men jeg klarer ikke bestemme meg for hvilken rase jeg skal velge. Kan protoss best for multi, men liker terran best i teorien...

Lenke til kommentar

Definitivt er queen sterk på creep, men Reapers er fortsatt veldig raske med oppgraderingen, så synes ikke det blir så mye stress dersom queen er ute selv med lings i tilegg da en gjerne overasker fienden med slik harras. Lings blir slaktet på creep av Reapers tidlig da Zerg sjeldent får speed så tidlig.

(Merk, er Zerg sånn halveis preparert på angrep, da funker det dårlig, ihvertfall for meg.)

Det er ganske vanlig å gå 12/13 extractor 13/14 pool, nettop for å få started speedling upgraden så tidlig som mulig.

 

Det er heller ikke så forferdelig vanskelig å scoute en reaper rush, så dersom man vet hva man skal se etter burde man ikke bli overrasket.

 

Aldri sett speedlings før et Reaper rush. :s

(Like etterpå, joda, men da er skaden sannsynligvis allerede skjedd).

 

 

Hvis vi snakker 7 rax reaper rush so får du ikke opp speedlings i tide, riktig. Hvis jeg scouter det så er det rett for queen + en spinecrawler i/ved mineral line, mens man venter på speed. Som nevnt tidligere så er en queen på creep veldig god til å holde reapers unna.

 

TBH så syns jeg reaper rush funker bedre mot protoss enn zerg, da de nesten er nødt til å gå rett for en stalker/cannons for å ha noe håp om å stå i mot.

Lenke til kommentar

Skulle bare ønske PCen min kunne håndtere 2vs2 uten å lagge som en galning. Blir mye a-move og queueing etterhvert. ^^

 

Kjører du sc2 på en laptop? O.o

 

MacBook Pro'n min kjører StarCraft 2 på en blanding av Medium og High. Kunne gått høyere men jeg tenker at det er bedre og legge seg litt under lista istede for og ende opp med mass lag attack i en fight.

 

Så det er fult mulig og game på en laptop, men for og gjøre det hele mer praktisk så bruker jeg standalone tastatur og mus de gangene jeg gamer på laptoppen. ;)

Lenke til kommentar

Skulle bare ønske PCen min kunne håndtere 2vs2 uten å lagge som en galning. Blir mye a-move og queueing etterhvert. ^^

 

Kjører du sc2 på en laptop? O.o

 

MacBook Pro'n min kjører StarCraft 2 på en blanding av Medium og High. Kunne gått høyere men jeg tenker at det er bedre og legge seg litt under lista istede for og ende opp med mass lag attack i en fight.

 

Så det er fult mulig og game på en laptop, men for og gjøre det hele mer praktisk så bruker jeg standalone tastatur og mus de gangene jeg gamer på laptoppen. ;)

 

Woot, me too! I Bootcamp selvsagt, siden macs grafikkdrivere er heeeelt jævlige.

Lenke til kommentar

Skulle bare ønske PCen min kunne håndtere 2vs2 uten å lagge som en galning. Blir mye a-move og queueing etterhvert. ^^

 

Kjører du sc2 på en laptop? O.o

 

Hvordan skal jeg da kunne bruke ekstreme mengder cash på øl? :dontgetit:

 

Man slutter å drikke alkohol i en periode, selfølgelig. :fun:

 

Det er umulig når det er sommer,sol å damer i fleng.. :p

 

Ja, det er ikke helt optimalt med 2.0 ghz's laptop. ^^

 

Det konsumeres ganske ekstreme mengder alkohol om sommeren ja. =D

 

Hvordan skal jeg da kunne bruke ekstreme mengder cash på øl? :dontgetit:

Da øker du forbruket av øl, og SC2 går som en drøm.

 

Har prøvd det. Gikk ikke så bra. ;)

Lenke til kommentar

Skulle bare ønske PCen min kunne håndtere 2vs2 uten å lagge som en galning. Blir mye a-move og queueing etterhvert. ^^

 

Kjører du sc2 på en laptop? O.o

 

MacBook Pro'n min kjører StarCraft 2 på en blanding av Medium og High. Kunne gått høyere men jeg tenker at det er bedre og legge seg litt under lista istede for og ende opp med mass lag attack i en fight.

 

Så det er fult mulig og game på en laptop, men for og gjøre det hele mer praktisk så bruker jeg standalone tastatur og mus de gangene jeg gamer på laptoppen. ;)

 

Woot, me too! I Bootcamp selvsagt, siden macs grafikkdrivere er heeeelt jævlige.

 

Nja, jeg klarte faktisk og spille StarCraft 2 i OS X uten problemer. Forskjelden er at Windows er litt mer optimisert for gaming (DirectX osv.) som gjør at SC2 krever mindre fra Windows en fra OS X :)

 

Mesteparten av tia så sitter jeg ved en stasjoner da, så det er jo greit nok. Men det er fint og ha en laptop som det funker og game på når det er nødvendig.

Lenke til kommentar

Har skrevet et ganske langt innlegg på bloggen for de som ville se en lengre post.

 

Hvordan går det for dere nå da? Hvilken liga, og hvilken rank osv? Hvor mange kamper har dere spillt, og vunnet?

 

Jeg er i Platinum, rank 40. Vunnet 28 kamper, og spillt totalt 45 eller noe.

Lenke til kommentar

Skulle bare ønske PCen min kunne håndtere 2vs2 uten å lagge som en galning. Blir mye a-move og queueing etterhvert. ^^

 

Kjører du sc2 på en laptop? O.o

 

MacBook Pro'n min kjører StarCraft 2 på en blanding av Medium og High. Kunne gått høyere men jeg tenker at det er bedre og legge seg litt under lista istede for og ende opp med mass lag attack i en fight.

 

Så det er fult mulig og game på en laptop, men for og gjøre det hele mer praktisk så bruker jeg standalone tastatur og mus de gangene jeg gamer på laptoppen. ;)

 

Tar ikke fyr i den da når du kjører sc2 ? :p

Lenke til kommentar

Har skrevet et ganske langt innlegg på bloggen for de som ville se en lengre post.

 

Hvordan går det for dere nå da? Hvilken liga, og hvilken rank osv? Hvor mange kamper har dere spillt, og vunnet?

 

Diamond, ca midt på. Vinner faktisk en del, men er favored alt for ofte. :( Får ingen poeng av det.

Lenke til kommentar

Skulle bare ønske PCen min kunne håndtere 2vs2 uten å lagge som en galning. Blir mye a-move og queueing etterhvert. ^^

 

Kjører du sc2 på en laptop? O.o

 

MacBook Pro'n min kjører StarCraft 2 på en blanding av Medium og High. Kunne gått høyere men jeg tenker at det er bedre og legge seg litt under lista istede for og ende opp med mass lag attack i en fight.

 

Så det er fult mulig og game på en laptop, men for og gjøre det hele mer praktisk så bruker jeg standalone tastatur og mus de gangene jeg gamer på laptoppen. ;)

 

Tar ikke fyr i den da når du kjører sc2 ? :p

 

...Det er SC2 vi snakker om, ikke Crysis :p Den blir varm men ikke så alt for ille faktisk. Det er 15" da, ikke 13" som jeg har. Så det er litt bedre plass osv.

 

Jeg bruker selvfølgelig manuell fan controll, så viftene kjører på max igjennom hele spillinga :) bedre det en at den begynner og lagge. + jeg bruker headset uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...