Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon

236 stemmer

1. 1. Cheese taktikker yes/no?

• Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513

Mapen min har 11 spill i timen, laga en video. :p

- Bare i Beta 2 ennå så jeg er klar over en del bugs.

Er redd Flash-converteren ødela avi fila littegrann. Men det var enten 30 mb eller vente på at en to minutters video på 2 gb.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

5 Wins er Gold league, 3 wins er Silver.

Jeg kom direkte i Platinum league med 4/5 wins.

Jeg kom i Gold med 5 wins. :)

Jeg gjorde det på to accounter i phase 2 av betaen også, 5 wins på begge, rett i gold (alle ti kampene var ZvZ, vel å merke).

Kan hende det har med hidden rating til motstanderene man kommer mot i placement å gjøre. Den ene kampen jeg tapte nå var mot en diamond-spiller, og det var helt jevnt frem til rundt 28 minutter ut i spillet. Hmm.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Mapen blir overrunna. 40 games the last hour. :hmm: Helt klart at jeg kommer til å fortsette å gi støtte.

Bugs som rettes akuratt nå.

- Ingen jukebox lyd

- Uferdig terreng

- Terreng bugs.

- Balanse.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Mapen blir overrunna. 40 games the last hour. :hmm: Helt klart at jeg kommer til å fortsette å gi støtte.

- Ingen jukebox lyd

- Uferdig terreng

- Terreng bugs.

- Balanse.

Lag en egen tråd.

Bare litt nysgjerig, er det noen som spiller fast en klasse sånn hele tiden eller, å hva slags?

Jeg spiller kun Protooss.

Endret av Romis
Lenke til kommentar

Definitivt er queen sterk på creep, men Reapers er fortsatt veldig raske med oppgraderingen, så synes ikke det blir så mye stress dersom queen er ute selv med lings i tilegg da en gjerne overasker fienden med slik harras. Lings blir slaktet på creep av Reapers tidlig da Zerg sjeldent får speed så tidlig.

(Merk, er Zerg sånn halveis preparert på angrep, da funker det dårlig, ihvertfall for meg.)

Det er ganske vanlig å gå 12/13 extractor 13/14 pool, nettop for å få started speedling upgraden så tidlig som mulig.

Det er heller ikke så forferdelig vanskelig å scoute en reaper rush, så dersom man vet hva man skal se etter burde man ikke bli overrasket.

Aldri sett speedlings før et Reaper rush. :s

(Like etterpå, joda, men da er skaden sannsynligvis allerede skjedd).

Bare litt nysgjerig, er det noen som spiller fast en klasse sånn hele tiden eller, å hva slags?

Jeg spiller fast Terran, prøver å lære meg "alle" knappene på et race før jeg går videre å prøver noe annet.

Endret av karl-wilhelm
Lenke til kommentar

Jeg spiller fast Terran, prøver å lære meg "alle" knappene på et race før jeg går videre å prøver noe annet.

Spiller Terran selv fast, sant det blir litt mye å lære seg alle på en gang.

Er så mange taktikker man kan bruke også så blir mye.

Romis, hehe ja hadde en ørliten anelse:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Mapen blir overrunna. 40 games the last hour.   :hmm: Helt klart at jeg kommer til å fortsette å gi støtte.

- Ingen jukebox lyd 

- Uferdig terreng

- Terreng bugs.

- Balanse.

Lag en egen tråd.

Jeg spiller kun Protooss.

Takk for rådet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...