Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon


  

236 stemmer

  1. 1. Cheese taktikker yes/no?

    • Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!


Anbefalte innlegg

Hvis jeg skipper de 50 første matchene, kan jeg da velge league selv?

 

De 5 første, mener du? Uansett, så kan du ikke det. Du kan velge å ikke bli med i practice league, og gå rett til placement matcher. Du må gjennom 5 stykker for å vite hvor du kommer. 5 Wins er Gold league, 3 wins er Silver.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De 50 er jo mot folk av helt varierende nivå, altså folk som ikke har gjort seg klar til ladderen enda, så da møter du jo folk på et ganske lavt nivå, selv om du også risikerer å møte særdeles gode motstandere.

 

Når du er latterlig noob så er jo faktisk det de 50 kampene er for, å la deg sette deg inn i spillet, de ulike rasene og øve deg, slik at når du tar placementkampene så viser det litt bedre nivået ditt.

Endret av Rampage
Lenke til kommentar

De 50 er jo mot folk av helt varierende nivå, altså folk som ikke har gjort seg klar til ladderen enda, så da møter du jo folk på et ganske lavt nivå, selv om du også risikerer å møte særdeles gode motstandere.

 

Når du er latterlig noob så er jo faktisk det de 50 kampene er for, å la deg sette deg inn i spillet, de ulike rasene og øve deg, slik at når du tar placementkampene så viser det litt bedre nivået ditt.

 

Yepp di 50 kampene er ment for å lære seg alle elementene i den/di klassene man måtte ønske å gå for, å så man ikke kommer i en league å er helt grønn.

Lenke til kommentar

De 50 er jo mot folk av helt varierende nivå, altså folk som ikke har gjort seg klar til ladderen enda, så da møter du jo folk på et ganske lavt nivå, selv om du også risikerer å møte særdeles gode motstandere.

 

Når du er latterlig noob så er jo faktisk det de 50 kampene er for, å la deg sette deg inn i spillet, de ulike rasene og øve deg, slik at når du tar placementkampene så viser det litt bedre nivået ditt.

 

Yepp di 50 kampene er ment for å lære seg alle elementene i den/di klassene man måtte ønske å gå for, å så man ikke kommer i en league å er helt grønn.

 

Score! Jeg lurte systemet og kommer inn i league helt grønn :)

 

AtW

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Jeg tok ut veldig mange marines med 5 banshees uten å bli skutt en eneste gang igår. Cloak er sinnsykt digg!

 

Var minst 30-40 stk

 

Banshees er bare geniale da, ihvertfall når man går for en rush "surprice attack" med 2 stk! =)

Yupp. Det må være min favoritt-unit som Terran. Pleier alltid å angripe med bakkehæren foran, mens jeg kjører bak og sniper enten probes/scv/drones eller pylons.

 

Når er det man kommer opp i leagues egentlig? Har gått fra Bronze 89 til 26, er det når jeg kommer forbi 1 eller 0 at jeg havner i Silver?

Lenke til kommentar

Hvis du har 50 marines og lar de stå oppå hverandre så alle tas av aoe er kanskje super mario et bedre spill for deg ;)

skjer med at folk går bananas for at jeg sa marines?

marines er gode til å rushe med, og når du har en gjeng er de effektive. JA de kan dø. ikkke superfolk heller da.

 

Dood, I iz liek totely messin' wit cha!

Lenke til kommentar

Hvis du har 50 marines og lar de stå oppå hverandre så alle tas av aoe er kanskje super mario et bedre spill for deg ;)

skjer med at folk går bananas for at jeg sa marines?

marines er gode til å rushe med, og når du har en gjeng er de effektive. JA de kan dø. ikkke superfolk heller da.

Utrolig nok, er det en del Terrans som har prøvd å rushe meg med en klump med marines og noen få hellions i det siste.

Skjønner ikke helt hvordan det skal gå til, for da lager jeg banelings + at jeg gliser litt.

 

 

En kar i går ble skikkelig sur fordi marinerushet hans faila etter at han gikk inn i banelingsene mine.

Marinerush uten tanksupport går bare ikke mot Zerg.

Lenke til kommentar

 

Utrolig nok, er det en del Terrans som har prøvd å rushe meg med en klump med marines og noen få hellions i det siste.

Skjønner ikke helt hvordan det skal gå til, for da lager jeg banelings + at jeg gliser litt.

 

Her hadde ett reaper rush gjort seg istendenfor. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...