Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon


  

236 stemmer

  1. 1. Cheese taktikker yes/no?

    • Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Jeg tok ut veldig mange marines med 5 banshees uten å bli skutt en eneste gang igår. Cloak er sinnsykt digg!

 

Var minst 30-40 stk

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Jevel? Er ikke retail i usa 60 dollar? Er virkelig retail i europa 40 euro? Billigere enn retail i USA?

 

AtW

Mulig jeg har missforstått hva retail vil si, er ikke det utsalgspris? Altså prisen varen koster ved release?

 

Uansett. Utsetter kjøpet mitt en liten stund da :) .

 

Retail har ikke noe med prisen å gjøre :)

Retail betyr bare at det er software/vare som er beregnet å selge til en sluttbruker, da gjerne pakket inn i en fin eske medfølgende manual, osv i motsettningen til Bulk hvor man stort sett får delen pakka inn i bobleplast og ting som driver cd'er og manual osv ikke følger med :)

Lenke til kommentar

Jevel? Er ikke retail i usa 60 dollar? Er virkelig retail i europa 40 euro? Billigere enn retail i USA?

 

AtW

Mulig jeg har missforstått hva retail vil si, er ikke det utsalgspris? Altså prisen varen koster ved release?

 

Uansett. Utsetter kjøpet mitt en liten stund da :) .

 

Retail har ikke noe med prisen å gjøre :)

Retail betyr bare at det er software/vare som er beregnet å selge til en sluttbruker, da gjerne pakket inn i en fin eske medfølgende manual, osv i motsettningen til Bulk hvor man stort sett får delen pakka inn i bobleplast og ting som driver cd'er og manual osv ikke følger med :)

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Suggested_retail_price

 

AtW

Lenke til kommentar

Hvis du har 50 marines og lar de stå oppå hverandre så alle tas av aoe er kanskje super mario et bedre spill for deg ;)

 

La nå folk more seg med spill selv om de ikke er kjempegode :)

 

Over til en annen sak, hva synes folk som singleplayer-comaping og historien?

 

 

Jeg er ikke overbevist, campaign er ganske bra men kanskje litt for mange "race mot klokka"-missions. Men historien? Veldig få av missionene har noe særlig å gjøre med historien i det hele tatt, karakterene er klisjefyllte og ganske kjedelige, med unntak av jim hører man lite til de andre interessante karakterene, og Jim har også blitt en litt sterotypisk "anti-helt". Jeg får litt inntrykket av en 10-missions historie dratt utover 30 missions. SC1-historien er ikke akkurat hamlet, men terrandelen der framstår som mer interessant en den i SC2, til tross for mye bedre redskaper til å fortelle historien.

 

 

Edit: la det i spiler for sikkerhets skyld, selv om det sier lite om historien

 

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar

 

Det som irriterer meg, selv om det kanskje er en del av sjarmen for inbitte SC-fans er at teknologien for warping, teleportering, krystall-energi fra protoss osv osv osv, setter de likevel 'I em shoot'em with my knife bro yo'-type folk. Altså sånne som ikke forstår hvor store våpen de faktisk sitter på. Men annet enn det, så holder oppdragene en god variasjon for min del, men basebygginga er alltid altfor trang.

Men å spamme en unit og en healingunit, det løser det meste for min del :wee: . Goliath+science vessel.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...