Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon


  

236 stemmer

  1. 1. Cheese taktikker yes/no?

    • Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dagbladet akkurat nå:

 

post-3851-1280755140,4645_thumb.png

 

Tydelig at det er etterlengtet og populært når det får hovedoppslaget på førstesiden av Dagbladet.

 

Men jeg skjønner ikke de som har ventet på II-eren i 12 år. Var de virkelig så skuffet med I-enern at de har ventet på II-eren fra den dagen I-eren ble lansert? Jeg tror nok de fleste startet ventingen flere år etter at I-eren ble lansert.

Eneren ga vel mersmak. Man spilte glatt gjennom det på noen dager eller uker, og så ønsket man mer.

Lenke til kommentar

Hovedårsaken til at jeg for min del har ventet lenge på SC2 er nettop fordi 1'eren var så himmla bra på både 1 spiller delen og multiplayer.

Personlig hadde jeg på den tiden elendig nettverk så jeg spillte for det meste singleplayer, men historien og spillet gjorde meg rett og slett hekta.

 

Har faktisk enda ikke gått til innkjøp av SC2 siden jeg har en del prosjekter jeg må få ferdig og ærlig talt, SC2 kan fort ødelegge tidsforbruket enormt...

 

Edit : Venter også spent på Diablo 3...

Endret av Malvado
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Har faktisk bare 7 1v1 kamper og 8 eller 9 2v2 kamper.. Synes det er litt smått flaut egentlig, men nå spiller jeg på stuepcen, og vi har familiebesøk, så det er ikke så mye tid til overs. Dessuten fikk jeg spillet på fredag. :blush:

 

Fant forresten en veldig morsom scoutemetode som funker ganske sjeldent, men jeg likte den ekstremt godt! Fungerer bare i TvT, orbital scan, og call ned en MULE i basen til fienden. Fienden må enten være veldig uoppmerksom og/eller nybegynner, men jeg spiller i Bronze, så de er ofte begge :new_woot:

Lenke til kommentar

Hvorfor må det være TvT? Holder det ikke at bare du er T?

 

Vil forresten fraråde scouting på den måten. 50 energy = 270 potensielle mineraler. Å scoute med en barracks, som bare koster 150 mineraler i tillegg til litt av en SCVs tid, er ikke bare billigere, men også mer effektivt.

 

Scan + M.U.L.E = 540 mineraler = DYR scouting.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Spiller du mot en terran kan du jo være i basen en stund før han merker noe vil jeg tro. En Zerg og Protoss-spiller vil vel se det med en gang. Jeg sa aldri heller at det var lønnsomt, jeg gjør det ikke fast heller, det var bare noe morsomt jeg kom over i en 2v2 match :)

Lenke til kommentar

Hmm, ang. hemmelig oppdrag.

 

Mulig å plukke det opp etter jeg har gjort Media Blitz? Kan reise til Char, men har ikke gjort det helt enda. Så kan jeg gå tilbake til Media Blitz via arkivet, finne oppdraget og så gjøre det før jeg drar til Char? Eller må jeg begynne ny campaign?

 

Lenke til kommentar

I morgen, etter jeg har fjernet støv fra pc'en kommer jeg til å spille HELE tida. Helt serriøst, uansett om jeg må tvinge meg selv, skal jeg spille HELE dagen. Vet dere om noen metoder som funker bra til å tvinge seg selv til noe man ikke vil?

 

( Jeg vil jo spille, og den eneste måten jeg kan bli god på er å spille mye, hver dag, hele tida. )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...