Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon

236 stemmer

1. 1. Cheese taktikker yes/no?

• Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud. Gold league kan vere forferdelig. Spelte akkurat ein Pvt som varte i 1time og 43 minutt. Ingen av oss var gode nok til å avgjere det. Eg hadde mest mapvision, men han tok ut observerane mine gang på gang, eller eg mista dei på missile towers og i det heile tatt.

Gåen no. Vil ikkje ha sånne kampar igjen med det første.

Lenke til kommentar

Jeg ble nylig plassert i gold league igjen etter at PC-en hadde vært ødelagt i månedsvis. Hadde dermed knapt spilt HotS, så jeg begynte ganske dårlig, men kom snart tilbake i form igjen. Dette var imidlertid etter season lock'en, så nå sitter jeg fast her i gold en stund. Har møtt både platinum-, diamond- og til og med master league-spillere de siste dagene. Har slått flertallet av de sistnevnte, også.

Visste ikke at det var mulig å møte de som var plassert tre ligaer høyere enn deg. Rare greier.

Lenke til kommentar

Joda det går fint det. Har møtt ein del plat og diamond sjølv. Problemet er at det ikkje er alle som spelar ranked, og kanskje har fryktelig lav mmr på unranked, som ein eg møtte som instatapte alle mot terran fordi han ikkje ville spele mot dei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...