Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon

236 stemmer

1. 1. Cheese taktikker yes/no?

• Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må ha med seg nokon han kan spele godt på lag med. Kan bli litt for avdempa og trenger nok litt trening før han kastar seg fullt uti det. Trur det kan bli bra etterkvart om han går litt for det sjølv og får caste saman med nokon som tar seg av den mest entusiastiske biten. Sånn sett er vel TB og Shoutcraft greit, men timingen sitter ikkje heilt endå.

Lenke til kommentar

Fin katt, selv om jeg ikke helt skjønner hva den gjør her.

Jeg syntes Idra gjorde en veldig bra jobb på shoutcasten med TB, tror ikke det er veldig mange som kunne gitt så gode vurderinger på builds og evt svakheter kommentert live. At han ikke skriker som en gærning konstant for å være interessant å høre på som caster, syns jeg bare er et pluss og det var på ingen måte kjedelig å følge med på. Faking av entusiasme kan fort bli en rimelig pinlig affære, f.eks. når man vet de allerede har sett en replay x antall ganger før de tar opp et kommentarspor, går på lufta og prøver høres veldig overrasket og engasjerte ut underveis i en cast.

Var jeg veldig Idra fanboy nå? Det var i så fall ikke meningen, jeg syns fortsatt han er en gjøk, men hans første cast var likevel veldig bra.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har ingenting imot castingen til IdrA, om det er det du tror.

Tenker bare at IdrA+Axeltoss måtte være en av ganske ille kombinasjon mtp. forskjeller i personlighet og evne til å lese spillet. Axslav har blitt bedre tho.

Endret av Occi
Lenke til kommentar

Trokke det har kommet vods enda. Bare å følge med på denne siden her: http://sc2links.com/tournament.php?tournament=WCS%20AM%20Season%201%202013 så får du links med en gang vods kommer opp.

og for de som har lyst til å vite hvordan det gikk mot Alicia, så vant snute den også.

Det er jo helt fucked up at wcs europa og america er dominert av koreanere. Hva skjer med det liksom?

Snute har ihvertfall slått ut en fra asia, og to asiatere ned i "looser bracket". Ellers så er det mye koreanere fordi de rett og slett er bedre enn foreigners.

Lenke til kommentar

Ingen som set grenser for at ein må vere frå N/S Amerika for å spele i WCS Am og det same i Europa. Sidan det då er lettare å reise til Am enn Europa, samt at det er lettare å kvalifisere seg på Am, enn på KR og forsåvidt Eu også, så er det nok ein del som gjer det av den grunn. Nokre av koreanarane bur også i USA på forskjellig teamhus der, og difor er det enklast for dei.

Er jo det same med Snute. Han "burde" vel spele på EU, men sidan han trenar og spelar i Korea for tida, var det enklare å spele kvalik på Am (mindre lagg frå KR-Am enn KR-eu) og enklare å reise til og frå.

At så mange koreanarar vel å spele på AM er ein av grunnane til at Shoutcraft America ser ut til å treffe såpass bra som det gjer. Ei mogelegheit for ein del amerikanarar som ellers ikkje ville nå opp til å få vise seg fram.

Vil vel ikkje seie at WCS Eu har vore dominert av koreanarar så langt. To av 8 med i kvartfinalene og ingen av dei vann gruppene sine i ro16

Endret av archanios
Lenke til kommentar

Ja men er ikke hele poenget at det skal være europere i den europeiske kvalifiseringen og amerikanere i den amerikanske og asiater i den asiatiske? Tåpelig om det nesten bare er koreanere som klarer å kvalifisere seg til et "verdensmesterskap".

Lenke til kommentar

Nei, dersom det hadde vore poenget så ville Blizzard måtte sett ei meir regional avgrensing på det. Det kan hende at dei vil kome til å gjere det på eit seinare tidspunkt, men eg trur egentlig ikkje det kjem til å skje.

WCS er jo ESL, GSL og MLG i eit litt anna format, og alle turneringane har vore opne for dei som er gode nok. Eg trur det er fleire regionale spelarar som prøvar å kvalifisere seg slik formatet er no, med fleire ro512 spelarar under kvalik til WCS Eu td.

Må jo også vere eit litt toegga sverd for koreanarane som ikkje bur i EU/AM. IM må betale ganske mykje for at Nestea skulle reise til New York å verte slått ut i natt. (Blizz betaler vel berre så lenge dei er med i konkurransen)

Lenke til kommentar

Ja men er ikke hele poenget at det skal være europere i den europeiske kvalifiseringen og amerikanere i den amerikanske og asiater i den asiatiske? Tåpelig om det nesten bare er koreanere som klarer å kvalifisere seg til et "verdensmesterskap".

Dersom det bare hadde blitt koreanere som hadde kvalifisert seg, så betyr det bare at andre ikke hadde hatt noe der å gjøre i det hele tatt. :D

Lenke til kommentar

Dersom det bare hadde blitt koreanere som hadde kvalifisert seg, så betyr det bare at andre ikke hadde hatt noe der å gjøre i det hele tatt. :D

Poenget med wcs er da vel å ha folk fra hele verden som konkurrerer mot hverandre. Vil man se spill på det høyeste nivået kan man heller se på GSTL.
Lenke til kommentar

Det er vel ein grunn til at folk stort sett heller vil sjå WCS Europe og Korea enn Am? Det er høgare nivå på spelet og spelarane.

No skal det vel også seiast at WCS Am har fått mykje kritikk og ikkje berre fordi det er få amerikanarar som deltek, dei har slitt med å gjere mykje på ein skikkeleg måte.

Det er også den første sesongen av denne turneringa og det er stor sjanse for at ting vil kunne kome til å endre seg etterkvart, når Blizzard ser kva som fungerer og kva som ikkje gjer det.

Endret av archanios
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...