Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon

236 stemmer

1. 1. Cheese taktikker yes/no?

• Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikkje summa meg til å spele ferdig campaign endå, noko av grunnen til det er at lastetidene tidvis er frykteleg lange. Eg gidd ikkje å spele viss eg må vente 50s på å laste forrige checkpoint, andre som har opplevd liknande?

Lenke til kommentar

Imponert over at du klarer å snu det til noko positivt! For min del er det eit stort irritasjonsmoment, evolution-oppdraga gjev meg til dømes veldig lite når eg føler eg ventar like lenge på loading-screen som eg brukar på sjølve oppdraget. Trur eg må prøve å reinstallere, men det tar jo ein liten evighet det og. Forsåvidt greit at andre opplever litt av det same, så er det forhåpentligvis ikkje noko feil med PCen min! :)

Lenke til kommentar

Hvordan fungerer forfremmelser og leage systemet i Starcraft? Var ranket som førsteplass i bronze leage i en evighet, før jeg forlatte leagen og fikk ta 5 nye placement matcher. I de matchene spilte jeg mot 3 stk fra bronze leage og 2 fra silver. Jeg vant alle, men ble fortsatt satt i Bronze leage. Hva må jeg gjøre for og ranke opp? Har nå vunnet 11 matcher på rad i bronze leage og kjenner jeg begynner og bli lei.

Lenke til kommentar

Hvordan fungerer forfremmelser og leage systemet i Starcraft? Var ranket som førsteplass i bronze leage i en evighet, før jeg forlatte leagen og fikk ta 5 nye placement matcher. I de matchene spilte jeg mot 3 stk fra bronze leage og 2 fra silver. Jeg vant alle, men ble fortsatt satt i Bronze leage. Hva må jeg gjøre for og ranke opp? Har nå vunnet 11 matcher på rad i bronze leage og kjenner jeg begynner og bli lei.

Du merker det når du møter silver og gold folk og du klarer å vinne ca 50% mot disse. Det trengs egentlig bare 5-6 wins mot de så er du rimelig nærme promotion. Hvis du har 11 wins på rad og de siste er mot silver folk så vil du bli promota rimelig straks. Men hvis du har vunnet mot gold som bronsje så må du også tape litt for at mmr systemet skal greie å plassere deg ;)

Lenke til kommentar

plassering i ligaen har egentlig ikke så mye å gjøre med hvilken liga du er, selvsagt om du gjør det bra vil du komme høyt opp, men du kan jo også hatt mange bonus poeng etc. og får en boost på rankingen av det. den virkelige rankingen ser du ikke og er kalt mmr.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...