Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon

236 stemmer

1. 1. Cheese taktikker yes/no?

• Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvem er bra å høre på for analytisk casting? Finnes det noen som ikke bullshitter alt for mye slik som day9?

synes day9 er flink på live events, gjerne som en toastmaster på scenen for å fylle dødtiden imellom matchene.

Lenke til kommentar

Jajo, hadde det samme problemet med Khaldor til å begynne med, men det er noe jeg fort ble vant til. Det er vel bare en vanesak, selv om Rotterdam kanskje har litt større problemer en Khaldor når han er oppspilt. Da blir det fort virkelig vanskelig å forstå.

Lenke til kommentar

Rotterdam sin Engelsk og stemme er ikke av det beste, men det er ikke akkurat problemet hans heller. Holdningen hans er mildt sagt dårlig.

En ting er å caste underholdende og en annen teknisk, stort sett i duoene som caster så er det en av hver. TB + Apollo feks, selv om Apollo er litt meh å høre på.

Men Day9 er veldig flink til begge deler, tastosis er også knall.

Endret av karl-wilhelm
Lenke til kommentar

Rotterdam sin Engelsk og stemme er ikke av det beste, men det er ikke akkurat problemet hans heller. Holdningen hans er mildt sagt dårlig.

En ting er å caste underholdende og en annen teknisk, stort sett i duoene som caster så er det en av hver. TB + Apollo feks, selv om Apollo er litt meh å høre på.

Men Day9 er veldig flink til begge deler, tastosis er også knall.

Jeg har ingen anelse hvorfor du syns Rotterdam sin holdning er dårlig, men jeg sier meg enig i at en caster-duo trenger en som kan underholde og gjerne gjøre play-by-play, og en som kan analysere litt mer i dybden. Day9/Husky for eksempel, fungerte overraskende bra. Det samme gjelder Wheat og Day9, der Wheat er forbanna god på play-by-play og å få med publikum.

Når det kommer til gode casts kan jeg bare anbefale sc2casts.com, og teamliquid.net sin This Week in StarCraft.

Dette er en forbanna bra serie fra MLG, hvis du ikke har sett den allerede.

http://sc2casts.com/cast7884-Polt-vs-Stephano-Best-of-3-MLG-Winter-Championship-Open-Bracket

• Liker 1
Lenke til kommentar
Kan du utlede litt mer? dette er noe jeg ikke er så kjent med... (holdnings delen altså)

Jeg har ingen anelse hvorfor du syns Rotterdam sin holdning er dårlig

Skal prøve å beskrive det bedre, holdning var et dårlig valg av ord ser det ut til.

Liker ikke hvordan han "er", beste jeg kan sammenlikne med er 2 trøtte typer. En mild versjon av dem, litt sløv, snakker "nedover", mangel på karrisma.

Han er ikke sånn hele tiden, vedkommende kan selvfølgelig smile og være mere med, men det er ikke majoriteten av hans casting.

Lenke til kommentar

Vel, jeg kan se hvordan han som en person ser ut som han er trøtt hele tiden, men når han caster er han definitivt meget engasjert, og jeg syns da han har en karisma. Og han har definitivt en personlighet både når han caster og når han ikke caster, moro å se ham være med på intervjuer og slikt.

Lenke til kommentar
Kan du utlede litt mer? dette er noe jeg ikke er så kjent med... (holdnings delen altså)

Jeg har ingen anelse hvorfor du syns Rotterdam sin holdning er dårlig

Skal prøve å beskrive det bedre, holdning var et dårlig valg av ord ser det ut til.

Liker ikke hvordan han "er", beste jeg kan sammenlikne med er 2 trøtte typer. En mild versjon av dem, litt sløv, snakker "nedover", mangel på karrisma.

Han er ikke sånn hele tiden, vedkommende kan selvfølgelig smile og være mere med, men det er ikke majoriteten av hans casting.

Ah, vel det er en helt fair mening det :) En jeg ikke er enig med tho, men jeg ser absolutt hvordan dette kan irritere folk.

Lenke til kommentar

Å si at Rotterdam ikke er en god caster kan jeg ikke bli med på, og jeg antar at det er MrBitter du tenker på, som også er en fantastisk caster. De to sammen er definitivt en god kombinasjon som kan gi seerene både analyse og play-by-play. Eneste jeg kan klage på med Bitter er at han suger i holde oversikt over brackets og grupper i turneringer :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...