Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon

236 stemmer

1. 1. Cheese taktikker yes/no?

• Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eller folk kan bare begynne å velge den rasen de mener er så overpowered, blir jo akkurat samme type løsningen egentlig :)

Det er jo det de gjør nå. ;)

Desverre så gjør dem ikke det, de griner og sier at de skal gjør det.. men av en eller annen merkelig grunn blir det ikke gjort :\

Lenke til kommentar

Jo sant, man har jo folk som Husky som ikke er videre gode analytisk men helt greie når det kommer til play-by-play, men han høres i det minste engasjert ut. Forøvrig blir han også ekstremt irriterende over tid, og jeg har gitt opp å se casts av ham.

Disse koreanske casterene er jo definitivt veldig smarte og kan plenty med historie fra e-sporten, og de babler virkelig ikke så mye som andre castere gjør, men holder det allikevel interessant og relevant. På den annen side så kan det jo fort bli litt tungt, litt slitsomt om castere konstant messer på. Vet ikke før jeg har prøvd det.

Lenke til kommentar

Virker som om Force er en veldig god play-by-play kommentator, og han er ganske underholdende å høre på. Hjelper selvsagt også på at han har en bra stemme for casting og at han ikke prøver for hardt på å være morsom. Videre analytisk er han ikke, though, og jeg tror ikke han er noe for live events eller lignende, da kreves det gjerne litt mer viten om spillet, spillerene, historien osv.

Lenke til kommentar

dApollo er jo fantastisk flink. Day9 er veldig god, men mange liker ikke engasjementet hans siden det gjør at han ofte tuller litt rundt. Artosis og Rotterdam er også gode analytiske. Tasteless og, men Artosis og Tasteless sammen leker jo mye rundt, og det blir mindre analytisk da, naturligvis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...