Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon

236 stemmer

1. 1. Cheese taktikker yes/no?

• Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!

Anbefalte innlegg

Nå har jeg riktignok vært blakk de siste to ukene, og jeg velger fort å droppe en turnering når de gjør det slik som de har gjort nå(Og når det i tillegg er annet å se på med andre gode spillere). Jeg hadde planer om å skaffe MLG gold ved neste lønning, men det blir det ikke noe av nå. Jeg liker å se at selskaper bryr seg om kjøperne, seerne osv. Men når ikke det blir gjort mister jeg mye av respekten for dem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, så klart. Det jeg blir litt irritert over er at man kan gå rundt å klage på dette, men 150-200 kroner på kino er null problem. Jeg prioriterer streaming og velger å bruke penger på dette. Skal jeg fly rundt å klage på at kino er for dyrt og at prisen har gått opp for mye i det siste?

Meh, som sagt, jeg klager på dette - ikke pga prisen, men fordi jeg hadde MLG gold, og jeg kjøpte det for å få HQ streams fra alle MLG events, og føler de har lurt meg :)

Så kan man selvsagt lure på om det er riktig av meg eller ikke, men syntes de har gjort en jævlig dårlig jobb med dette - spesielt i forhold til de som allerede støttet dem med betalt medlemsskap.

Syntes ikke prisen er noe spesielt ille, mer at de ikke holder det de lovte før (etter mitt skjønn).

Lenke til kommentar

Ja, så klart. Det jeg blir litt irritert over er at man kan gå rundt å klage på dette, men 150-200 kroner på kino er null problem. Jeg prioriterer streaming og velger å bruke penger på dette. Skal jeg fly rundt å klage på at kino er for dyrt og at prisen har gått opp for mye i det siste?

Hvorfor ikke? Jeg kjenner mange som mener kino er for dyrt, og det er bedre å se på film hjemme

AtW

Lenke til kommentar

Du kunne jo ha vunnet alle kamper, så du hater vel egentlig bare å tape?

er ikke helt enig, noen er bare bedre en deg å spiller deg ut over alt :) men tenker på de der du f.eks har et formidabelt forsprang å knoter det vekk med idiotiske avgjørelser.

Lenke til kommentar

Jeg hater folk som hater cheese, jeg. Herregud for noen sutrekopper.

Det er ikke noe galt med cheese, men det er utrolig frustrerende å dø til cheese, fordi jeg VET jeg kunne holdt det dersom jeg bare spilte bedre. Er det jeg hater med cheese. Føler ofte at mostanderen får en 'uforjtent' seier.

Lenke til kommentar

Tips: På nr 28 bare send marinene dine bakover noen få cm, så de står "inni" ghostene. Aktiver stimpacken dems etter wave 2 eller 3.

På nummer 30 må du bare øve ^^ Sette medivacen på hold hjelper vanvittig mye.

27 husker jeg ikke hva er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...