Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon

236 stemmer

1. 1. Cheese taktikker yes/no?

• Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Regner med du refererer til MLG sin beslutning om å ikke ha gratis stream på deres "Winter Arena" og at allerede gold members må betale full pris for å se streamen?

Hvis det er tilfellet, så er jeg helt enig. Faen i helvete kuksugere. Det å ikke ha en gratis stream er TRAGISK, selvom jeg alltid kjøper billetter til sc2 events. Når de i tillegg krever full pris fra MLG Gold Members (jeg er gold member) så blir jeg ufattelig oppgitt. Har lyst til å enten sette opp en pirat stream (gjennom en pirat side) eller boikotte hele driten.

Lenke til kommentar

Regner med du refererer til MLG sin beslutning om å ikke ha gratis stream på deres "Winter Arena" og at allerede gold members må betale full pris for å se streamen?

Hvis det er tilfellet, så er jeg helt enig. Faen i helvete kuksugere. Det å ikke ha en gratis stream er TRAGISK, selvom jeg alltid kjøper billetter til sc2 events. Når de i tillegg krever full pris fra MLG Gold Members (jeg er gold member) så blir jeg ufattelig oppgitt. Har lyst til å enten sette opp en pirat stream (gjennom en pirat side) eller boikotte hele driten.

Ja.

Jeg er også gold member.

Jeg har i utgangspunktet ikke noe i mot å betale for meg ...

Jeg betaler for GSL, GSTL, MLG Gold, betalte for NASL sesong 1, IPL, og mye annet (som fotball), men det jeg hater er at noe jeg har betalt for (HQ streaming for MLG, som er årsaken til at jeg kjøpte gold) plutselig blir borte og så skal de ha mer penger for samme dritten ...

Faen ta de tullingene.

Lenke til kommentar

2011/12/22 2012 GSL Premium Ticket (Yearly) All 2012 GSL leagues Unlimited Completed $99.99

[2012 Global StarCraft II Team League Season 1]

The Oage at www.gomtv.net says:

This service is provided to Season ticket users only. So you want to purchase a ticket?

wtf? :(

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg har nå kommet til den konklusjonen at jeg ikke kommer til å være aktiv på SC2 fronten på lenge, og da heller ikke denne tråden.

Derfor spør jeg om det er noen som vil ta over fakkelen, noen som kan være der når det trengs hjelp til noe med tråden, eller noe annet som har med tråden i det hele tatt.

Jeg kan fortsatt være trådstarter, hvis noen har noe de ønsker skal endres i førstepost kan dere alltids sende meg en PM!

Hilsen Romis.

Lenke til kommentar

2011/12/22 2012 GSL Premium Ticket (Yearly) All 2012 GSL leagues Unlimited Completed $99.99

[2012 Global StarCraft II Team League Season 1]

The Oage at www.gomtv.net says:

This service is provided to Season ticket users only. So you want to purchase a ticket?

wtf? :(

Det er en årlig ticket for GSL og en årlig ticket for GSTL. Det er også et subscription som includerer alt.

Lenke til kommentar

Når du hovedsaklig møter de i ligaen over deg er du ikke langt i fra å ranke opp, du ranker opp hvis det da kommer en ny sesong etter mine erfaringer. Men med promoting-systemet blizzard har så må du være rundt top silver, nesten gold nivå for å komme deg opp av bronze utenom når det kommer en ny season.

Lenke til kommentar

Ja, evt ha nærmare 900 poeng. Det skal vel også gjere sitt for å auke sjansen for å rykke opp. Vil egentlig tru at eg dett litt nedover etterkvart. Når fleire kjem igang med den nye sesongen og sånn, så blir det litt vanskeligare å halde seg på toppen. Spørs også litt kor mykje tid eg har til å spele.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...