Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon

236 stemmer

1. 1. Cheese taktikker yes/no?

• Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke fan av den metoden selv. Føkker opp alt hvis en queen blir drept, eller den nærmeste queenen ikke har nok energy, men en annen har.

Jeg har hatcheries på 4, og queens på 5,6,7 og 8.

55+v+click

66+v+click

77+v+click

88+v+click

Jeg har begynt å masseprodusere queens. De er alltid nyttige å ha selv late game. Da kan man bruke de til å heale broodlords og mutalisks.

Lenke til kommentar

Om det gjøres riktig kan man gå ganske offensivt som Zerg i starten. Lings og Blings er jo veldig effektive mot terran ground units.

Om det gjøres riktig fra begge sider vil dette virkelig putte zergen langt bak, dette er units som kunne+burde+skulle vært drones, så "gjøres riktig" argumentet støtter vel heller om at terranen kommer ut best uansett da...

Når det er sagt så var det der fra min side ikke en kommentar på balance, zerg har så absolutt andre styrker, men early-game agressivitet er risky 100% av tiden.

Lenke til kommentar

haha, enig. eller, for meg er det litt som videoer av stygge ulykker, jeg vil se vekk, men klarer liksom ikke:P

men jeg er all for ett godt community, å idra er ikke en av de som bidrar til det. å det synes jeg er så kjipt, fordi han er jo god. tror å med bedre sinnebeherskelse at han kunne blitt enda bedre, but idno

u sixpoll? ukens høydepunkt none the less

Lenke til kommentar

hmm, hørte day9, incontrol og artosis snakket om dette. scroll-metoden. funker ikke optimalt når noen ghost er innen range og andre ikke

Fungerer ikke optimalt når noen ikke er i range for da må de først flytte seg slik at de kommer i range, og det utsetter jo ting litt. Lekte meg en del på Unit test map :)

Lenke til kommentar

håper alle fikk med seg idra mot alive, hahahahha

Hva skjedde? Finnes det VOD?

Prøvde å søke på youtube, men fant ikke noe.

skal ikke spoile for deg!=) du må se. har ikke blitt lagt ut VOD så vidt jeg vet enda, men rundt klokka ni i kveld er det rebroadcast på teamliquid.net. du veit hvordan du klikker deg fram?

Lenke til kommentar

hmm, hørte day9, incontrol og artosis snakket om dette. scroll-metoden. funker ikke optimalt når noen ghost er innen range og andre ikke

Fungerer ikke optimalt når noen ikke er i range for da må de først flytte seg slik at de kommer i range, og det utsetter jo ting litt. Lekte meg en del på Unit test map :)

hør mr.silver :) tror ikke noen av oss er i posisjon til å rette på day9 og co

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...