Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon

236 stemmer

1. 1. Cheese taktikker yes/no?

• Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp. Akkurat no er det iallefall veldig gøy til tross for ein del fullstendig ubrukelig spel frå mi side.

Samme her. :D Jeg kommer aldri til å glemme følelsen av min første ladder-seier her for en tid tilbake. What a rush! ;) Samtidig så er hvert eneste tap en gullgruve av tips til forbedringspotensiale - jeg har enda ikke opplevd å ikke vite hvorfor jeg tapte en gitt kamp, så jeg får hele tiden feedback på hva jeg må jobbe med.

Moro. :)

Lenke til kommentar

Legger dere til jeg. KnotMan er nicket forresten.

Edit: Klarte ikke å legge til noen av dere jeg, stikk inn på channelen som heter diskusjon, kan dere legge meg til derfra :p

Eller bare legge til Knotman 562

Endret av Knut Knudsen
Lenke til kommentar

Herregud hvor frustrerende det er å spille dårlig. Ble en lang pause fra Starcraft i jula, og nå når jeg kommer tilbake er det helt forferdelig hvor dårlig jeg er blitt. Gått på en massiv tilt, som det ikke virker som skal ende med det første. :p

Lenke til kommentar

Du er jo fortsatt master :p

Sjekka innom profilen din, spilte du bare VELDIG mye i betaen eller har du erfaring fra BW eller andre RTS-spill siden du var diamond første sesong?

De første månedene etter at spillet kom ut var jo en vits. Jeg hang var i diamond en stund i begynnelsen, før det var noe som het Master League. Nå har jeg problemer med å holde meg i topp 8 i platinum. Nivået er blitt sinnsykt mye høyere.

Lenke til kommentar

Jepp. Akkurat no er det iallefall veldig gøy til tross for ein del fullstendig ubrukelig spel frå mi side.

Samme her. :D Jeg kommer aldri til å glemme følelsen av min første ladder-seier her for en tid tilbake. What a rush! ;) Samtidig så er hvert eneste tap en gullgruve av tips til forbedringspotensiale - jeg har enda ikke opplevd å ikke vite hvorfor jeg tapte en gitt kamp, så jeg får hele tiden feedback på hva jeg må jobbe med.

Moro. :)

Kjøpte spillet for en stund tilbake, men har ikke begynt og prøve skikkelig før i går. Sist gang jeg spilte RTS var når jeg var 12 år, noe som er 6 år siden. Med en tankegang som ligger i FPS og verdens verste micro/macro så merker jeg at jeg lærer 1000x mer fra et tap enn et vinn. Kan også nevne at jeg har blitt 1000x bedre på bare de første 11-12 kampene. Tapte de 4-5 første kampene, men etter det har jeg vunnet resten. Om jeg ser hva som gjør at jeg taper vet jeg hvordan jeg skal gjøre det/countre det neste gang. Er et lite irritasjonsmoment når folk cheeser og jeg ikke aner hva jeg skal gjøre.

Trenger vel ikke å nevne at jeg ligger i Bronze League engang når jeg startet å spille i går. Tenkte jeg skulle prøve å spille meg opp til 1 plass i Bronze League innen en uke, om det lar seg gjøre. Om noen er interessert i å følge med på en komplett noob og gi noen tips så streamer jeg når jeg spiller. Kan legge til helt til slutt at jeg spiller Zerg. (tror jeg har nok av skrivefeil her. Trøtt)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...