Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon

236 stemmer

1. 1. Cheese taktikker yes/no?

• Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hei, finnes det noen der ute som vil spille noen teamgames med meg? skype funker også :) hadde også vært kos med en konferanse på skype(eller lignende) under store live turneringer :D

Hvilken league er du i 1v1? :p

holder ditt nivå tenker jeg :)

På NTNU er det (ofte?) barcraft, og mener det er noe i Oslo og.

Det er artig =)

bergen også?

Lenke til kommentar
Ingen spoiler for dette sies før matchene: på tide å se Idra bli knust :)

Vi får se, NT har spilt dårlig og Idra har spilt bra i det siste så jeg har tippet at Idra og MVP går videre, kan hende jeg tar feil og NT går videre likevel dog, Lucky er en "dark horse" men tviler på at han er god nok til gi både NT og Idra deng.

Lenke til kommentar

Lenge siden jeg har spilt og - siden skyrim kom ut egentlig. Ble først skyrim, og deretter star wars old republic.

Men nå er jeg ferdig med begge deler (ble akkurat maks lvl i old republic, og ser ikke noe poeng i å fortsette nå som jeg er ferdig med storyline der), så vurderer om jeg skal spille sc2 igjen, eller bare vente på diablo 3 som vel kommer om en måneds tid i følge ryktene.

Lenke til kommentar

Er folket på forumet hyppe på ein Diskusjon.no Liga? Har eksperimentert litt med tanke på formatet, så her er linken til tråden. Ettersom det kanskje blir litt vanskeleg å arrangere turneringar sidan det ikkje alltid passar for alle, er dette ein litt meir "casual" og langvarig liga, slik at ein ikkje må setje av ein eller fleire kveldar for å spele.

Håpar fleire synest dette kan vere interessant og kom gjerne med tilbakemeldingar om korleis formatet kan bli betra!

Lenke til kommentar

Hadde vært kult om det faktisk hadde latt seg arrangere, men problemet blir om noen ikke gidder mer midt i greiene, så det er viktig at de som er med faktisk forplikter seg til det. Og så er det jo litt synd å ikke få liksom en skikkelig "finale" da, slik som man gjør i en vanlig turnering =) Men hadde seff vært fett.

Lenke til kommentar

Har hatt SC2 lenge, men stort sett berre spelt litt småtteri innimellom og prøvd å lære meg nokre builds mot datamaskina. Lasta ned igjen spelet i dag etter å ha sett veldig mykje videoar i det siste (mest LAGTV). Fann ut at eg skulle prøve meg med Protoss, i staden for Terran som eg har stort sett holdt meg til tidligare og at eg skulle prøve meg så smått på ladder. Har kjørt nokre gjennomkjøringar for å prøve å memorere ein grei build og spelte akkurat min første placement-match. Er nok litt for lite flink til å presse på litt i starten, så motstanderen min hadde plutselig begge high yield og greier, men protoss deathball tok seg av biffen til slutt.

Skikkelig gøy å prøve å spele litt online, så det blir nok meir av det framover, men då må eg få rutinane litt meir inn i fingrane. ;)

Endret av archanios
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Er nok litt for lite flink til å presse på litt i starten, så motstanderen min hadde plutselig begge high yield og greier, men protoss deathball tok seg av biffen til slutt.

Protoss OP!!!!!!!!!!

:tease:

Fra spøk til alvor, motstanderen din var en tulling som ikke tok seg av deg når han hadde sjansen, om jeg ser at odsene er på min side angriper jeg mens jernet er varmt. Jeg går for July-stilen med Terran...when you're ahead kill them. :D

Lenke til kommentar

Liten tvil om at han burde tatt meg ja. Altfor uerfaren endå. Har spelt ein del i dag og det er vanvittig gøy. Må verte flinkare på å legge press på motstander frå start, men merkar også at eg møter ein del andre som ikkje har heilt roen.

Endte i Silver etter plasserings-kampane, som sjølvsagt ikkje er all verden, men eg er brukbart fornøgd med det mtp at eg først begynte å prøve Protoss i går. Satsar på å få spelt ein del framover, så kanskje build'ane kjem seg etterkvart også. ;)

Lenke til kommentar

Husk de tre reglene for Starcraft:

1. Rasen du spiller er underpowered og krever sykt mye skillz å spille
  2. Rasen du taper mot mest er overpowered og krever 0 skillz å spille
  3. Rasen du vinner mot mest er 100% balansert og krever nesten like mye skillz å spille som din rase

:tease:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Spiller ofte 3v3 med kompiser kan ikke si vi samarbeider i det hele tatt så slik går det ofte:

post-62564-0-45680100-1326336143_thumb.png

Hehe fantastisk, føler det var sånn når jeg og drev på å spilte med 2 kompiser. Som ene kampen hvor vi blir pusha litt her og der i begynnelsen, han ene er Terran, har mye cash og bestemmer seg for å bygge en Command Center istedefor flere barracks og bygge marines til å hjelpe til å forsvare. Jupp, tapte den kampen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...