Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon

236 stemmer

1. 1. Cheese taktikker yes/no?

• Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor ille er reklamene med vanlig GSL Premium?

Har ikke prøvd slik på en god stund nå (2-3 måneder tror jeg) tror bare jeg hadde den første evnt andre sesongen etter de innførte dette systemet med adds/no adds kontoer.

MEN der og da var det værtfall ikke noe særlig ille, du fikk typisk en pålagt video på starten av gitt vod (altså set 1, set 2, set 3 hadde forskjellige commercials om jeg husker riktig)

ca 20-30 sec segment, tror ikke reklame-lyden var justerbar dog så du må nesten høre på dette/evt skru av lyden :p

Lenke til kommentar

Jeg spillte Terran hele tiden, også gikk jeg over til Zerg. Jeg har aldri eid folk så jævlig eller vært så dominderende i et game. Jeg visste nøyaktig hva en terran kommer til å slite med! Og protosss, og herregud jeg syntes synd i dem når jeg går zerg. De kan bare VÅGE å gå ut av basen sin og prøver allin meg altså!! Jeg kommer faen meg til å ete pylonene dine!!! Samtidig som jeg masser army! Og vet du hva toss?! Mens jeg bygdde disse mutanene har jeg expanda minst 2 ganger :) :) :)

Jeg bare sier det... zerg op. Folk skal ha det til at zerg er så vansklei gå bla bla bla. jeg drit lei av det. zerg er op, og lett! Toss er definitivt de som har det verst og som faktisk blir kalt OP av folk! LOL!! Helt latterlig. 4 gate var op, ikke lenger...

Hvordan klarer du å skrive så mye sprøyt i en så kort tekst?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg spillte Terran hele tiden, også gikk jeg over til Zerg. Jeg har aldri eid folk så jævlig eller vært så dominderende i et game. Jeg visste nøyaktig hva en terran kommer til å slite med! Og protosss, og herregud jeg syntes synd i dem når jeg går zerg. De kan bare VÅGE å gå ut av basen sin og prøver allin meg altså!! Jeg kommer faen meg til å ete pylonene dine!!! Samtidig som jeg masser army! Og vet du hva toss?! Mens jeg bygdde disse mutanene har jeg expanda minst 2 ganger :) :) :)

Jeg bare sier det... zerg op. Folk skal ha det til at zerg er så vansklei gå bla bla bla. jeg drit lei av det. zerg er op, og lett! Toss er definitivt de som har det verst og som faktisk blir kalt OP av folk! LOL!! Helt latterlig. 4 gate var op, ikke lenger...

Hvordan klarer du å skrive så mye sprøyt i en så kort tekst?

Det morsomste er at han sier at 4gate var op før, når den eneste forandringen som har skjedd der på lenge er ramp-vision, som ikke betyr noe for konvesjonell non-mirror 4gates.

Lenke til kommentar

Pylon radios og 20 sekund lengre research time på oppgraderingen.

Du har kanskje rett i det der, trodde d var flere patches siden de, men jaja

Pylon radius=lite å si i 4gate PvZ, bittegrann å si i veldig spesifikke 4gate PvT situasjoner.

20second research time er vel i praksis 8 sec research time så fremt jeg er kjent, men ja.

Lenke til kommentar

Hvis du spiller på normal hastighet, så er vel 1 ingame sekund det samme som 1 vanlig sekund. De fleste spiller dog på faster, noe som nødvendigvis må gjøre ingame sekundene kortere enn vanlige sekunder.

Jeg vet dog ikke hvor mye raskere "faster" er enn "normal".

Jeg sjekket det faktisk i går og 1 minutt ingame på faster tilsvarer rundt 42 sekunder i det vanlige liv.

Lenke til kommentar

in game.

20 In game sekunder mao.

Men jeg siktet uansett til chronoboost med regning og at buildet ble forandret etter dette patchen, slik at med omstokking av CB's etc så ble det praktisk talt kun 8 sekunds forskjell uansett.

BTw: er glad alt går på faster, prøvdt å stutter-step microe på normal? DET GÅR Så sENT, du sitter liksom og tapper med hånda pga du har ikke noe å gjør imens.

Endret av Gnurk(homesmasher)
Lenke til kommentar

Du må bruke en ekstra chronoboost på warpgate tech hvis du vil at det skal gå så fort. Det er en ganske stor nerf.

Det gir deg mindre followup, det er sant, men i PvZ og PvT var det inget followup uansett så det fikk veldig lite å si, i PvP var det flere 4gate followups, så her var effekten mye mer merkbar.

Lenke til kommentar

Du kunne brukt den chronoboosten på stalker eller på warpgate tech.

Forstår ikke? det vel akkurat på warp gate du bruker den?

Poenget er vel egentlig å droppe en probe CB som gjør at du mister 60/70% av en probe om jeg ikke husker HELT feil (ikke 100% hukkomelse der altså)

Derifra er det bare å ta det ganske standard, 4gate buildet var aldri ekstremt tight når d kom til income delen.

(med det mener jeg ikke at man hadde mye til overs, heller omvendt, men poenget er at +/-15 per minute ikke ville knukket buildet)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...