Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon

236 stemmer

1. 1. Cheese taktikker yes/no?

• Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!

Anbefalte innlegg

Protossen sin Gateway er ferdig på 2:43, og han begynner å produse første Zealot cirka 3:50. På 3:50 har han også cirka 350 mineraler. Han spotter bunker cirka 4:35 men slenger aldri ned gas #2, som da hadde vært ferdig cirka 5:00 og han hadde hatt minst to minutter med gas før du ødelegger C-Core. I tillegg ekstremt sløv kontroll på den ene sentrien han faktisk produserer, står jo bare der.

Hva om Protossen hadde hatt to ekstra Zealots tidlig der?

Halvparten av de protossene jeg spiller mot spiller like dårlig. Silver nivå mao.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har lav terskel når det gjelder SC2 har jeg funnet ut.

Det irriterer meg noe grenseløst når jeg gg'er ut av en kamp bare for at motstandern hvisker meg "gg" i etterkant. Mulig de gjør det for å være hyggelige men jeg føler de prøver å gni det inn :p

Noe annet som irriterer meg grenseløst er folk som gg FØR du har sagt gg.

Grr.

Noen andre som har sc2 relatert irritasjon?

Lenke til kommentar
Det irriterer meg noe grenseløst når jeg gg'er ut av en kamp bare for at motstandern hvisker meg "gg" i etterkant. Mulig de gjør det for å være hyggelige men jeg føler de prøver å gni det inn :p

Jeg gjør det for å være hyggelig, utakk er verdens lønn. :tease:

Såkalt "offensive gg" regnes generelt som BM (bad manners) ja, bryr meg egentlig ikke så mye om det (skriver bare gg selv etterpå) det er tapet i seg selv som svir for meg.

Tja, i en 4v4 jeg spilte på Torsdag var det en drittsekk av en alliert som "griefet" meg noe sinnsykt, han ødela tech/reactorer på bygningene mine og ødela orbital-ccen i hovedbasen min, jeg tok dog hevn mot drittsekken og drepte styrkene hans samt ødela pylons i basen hans. Om du vil være med på leken får du tåle steken... :devil:

Endret av Dark Archon
Lenke til kommentar

Grr.

Du liker med andre or ikke at folk sier gg? :hmm:

Lenke til kommentar

Irriterer meg forøvrig over noobs som lager nesten ingen produksjonsbygninger og tror man kan holde seg på lav tech i lang tid....tapte nylig 4v4 jeg var den eneste som bygde siege tanks (drepte kollosale mengder marines). En mine allierte presterte å komme med bemerkningen "siege tanks suck"....ja lol om vi alle hadde gått siege tank hadde vi kanskje unngått å bli eid av rushet til motstanderene..men pytt pytt hvem vil vinne? :wallbash:

Lenke til kommentar

Irriterer meg forøvrig over noobs som lager nesten ingen produksjonsbygninger og tror man kan holde seg på lav tech i lang tid....tapte nylig 4v4 jeg var den eneste som bygde siege tanks (drepte kollosale mengder marines). En mine allierte presterte å komme med bemerkningen "siege tanks suck"....ja lol om vi alle hadde gått siege tank hadde vi kanskje unngått å bli eid av rushet til motstanderene..men pytt pytt hvem vil vinne? :wallbash:

I 4v4 er jo mass mariners med 3-3 upgrades etter 10min epic da. Don't hate, 4gate.

Lenke til kommentar

Grr.

Haha "have we met before?"

Jeg hvisker alltid gg for å få frem litt flame, spesielt i games hvor fyren blir knust, pga han er en noob idiot, da fortjener personen det.

"Offensive gg" gjør jeg når jeg får inntrykk av at personen som just mistet sin eneste xpo går tilbake til 1basing, selv er jeg på 3base... det er åpenbart over men fyren virker som at han har tenkt å turtle seg opp til 140 over de neste minuttene før han endeli kan angripe og forlate gamet i fred....

Lenke til kommentar

Så fordi noen ikke er gode i ett spill, så er det på sin plass med uhøflig oppførsel?

AtW

Nei men det er egentlig ikke slik en drittsekk ting å gjøre, jeg nekter ikke for at jeg blir sur over noe slikt selv, men om jeg virkelig går inn i meg selv så er det virkelig noe jeg&en hver burde tåle...

Lenke til kommentar

Grr.

Da anbefales det å skaffe seg et liv.

Lenke til kommentar

Grr.

Da anbefales det å skaffe seg et liv.

Fundamentalt uenig...

Slikt går vel ikke på om du har et liv eller ikke, det går på hvor engasjert du blir, noen mennesker en mye mer konkuranseinnstilte og vil derfor bli mye mer i engasjert i noe slikt.

Da er det naturlig at du har lettere for å koke over i nær-tap situasjoner.

Lenke til kommentar

Hvem bryr seg om motstanderen sier gg etter et game da. Herregud, lær dere å gi litt faen.

Jeg tolker dette som at du ikke har noen irrasjonale irritasjoner?

I så fall burde du vite at du tilhører en maximum på 5% av verden, og egentlig ikke burde si slikt uansett...

Endret av Gnurk(homesmasher)
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Spamm units og vinn. Typisk spill man liksom skal balansere. Men teknologisk ulike er fraksjonene. Men ville ikke vært gøy med noe realistisk i dette spillet. Da må man lage en FPS av det.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Hvem bryr seg om motstanderen sier gg etter et game da. Herregud, lær dere å gi litt faen.

Jeg tolker dette som at du ikke har noen irrasjonale irritasjoner?

I så fall burde du vite at du tilhører en maximum på 5% av verden, og egentlig ikke skal slikt uansett...

OK!

Lenke til kommentar

Spamm units og vinn. Typisk spill man liksom skal balansere. Men teknologisk ulike er fraksjonene. Men ville ikke vært gøy med noe realistisk i dette spillet. Da må man lage en FPS av det.

hmm? Realistisk? Tror nok det hadde vært vanskelig å kombinere realisme med gøyhet i rts.

Lenke til kommentar

hmm? Realistisk? Tror nok det hadde vært vanskelig å kombinere realisme med gøyhet i rts.

Eller med fremtiden&teknologi som ikke ennå er eksisterende eller realistisk at eksisterer i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...