Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon

236 stemmer

1. 1. Cheese taktikker yes/no?

• Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, ja akkurat den der er litt vanskelig.

Dårlig stil av Naniwa!

Noen som har peil på dette med gomtv season tickets?

Kjøper jeg meg det nå så får jeg tilgang til neste sesong av GSL regner jeg med.

Men for jeg også tilgang til VODs? Og andre turneringer som feks blizzard cup som spilles nå?

Eller gjelder det bare GSL?

Ser at det er en versjon med reklame og en ute, regner med reklamen kommer mellom kampene?

Sorry guy, er noob!

Lenke til kommentar

Naniwa gsl

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Håper han blir bannet minst en turneringssesong.

Dummeste jeg noen gang har hørt. Var ikke som det han gjorde hadde noe å si.

Da har du ikke hørt mye ...

Du straffer oppførsel du ikke ønsker at folk skal repetere, og med tanke på choya, coca, osv, så er det helt naturlig å straffe han for å være en forbannet idiot ... så lenge han kommer unna med det som i MLG, vil han bare fortsette.

Lenke til kommentar

Naniwa gsl

Du straffer oppførsel du ikke ønsker at folk skal repetere, og med tanke på choya, coca, osv, så er det helt naturlig å straffe han for å være en forbannet idiot ... så lenge han kommer unna med det som i MLG, vil han bare fortsette.

I så fall burde man bannet idra for å ikke møte opp i sin kamp om 7. plassen å mlg mot haypro da?

Lenke til kommentar

Synest dette Naniwa greiene er forferdeleg oppskrytt... Han hadde ein dårleg dag på jobb, var sliten og hadde igjen 1 kamp som ikkje hadde noko ting å seie. Det hadde sikkert ikkje vore ein særleg interessant kamp uansett, ettersom han var så skuffa over seg sjølv og ikkje hadde tankane sine samla. Om Naniwa hadde visst at det hadde skapt eit så stort oppstyr hadde han nok aldri gjort det. Og hadde det vore nokon andre som hadde gjort det hadde det nok ikkje vorte så stort oppstyr heller... Ein har ein tendens til å henge seg opp i ting Naniwa gjer.

Endret av Bikkebakke
Lenke til kommentar

Naniwa gsl

Folk som jukser er det samme som å probe rushe et game som ikke hadde noe som helst å si? Han hadde ikke lyst til å spille fordi han ikke hadde noen sjangs til å gå videre i turneringen. Naniwa tar tap tyngre enn noen, og skal man utestenge noen for det er ikke GSL en turnering jeg har lyst til å se på.

Lenke til kommentar

Naniwa gsl

I så fall burde man bannet idra for å ikke møte opp i sin kamp om 7. plassen å mlg mot haypro da?

Sukk ...

Nei. Har jo blitt sagt tidligere men veldig enkelt.

Det er ingen internasjonal organisasjon som bestemmer regelverket. Det er forskjellig fra turnering til turnering. Og turneringenene behandler spillenrne etter sitt regelverk.

GOMTV har vært veldig streng, og slått hardt ned på oppførsel som er uønsket. Totalt sett tror jeg det er lurt for å ikke ha spillere som oppfører seg som drittunger når de skal lage business av turneringsmodellen sin.

MLG har ikke valgt å gjøre det samme, og har valgt å ikke hype placement matchene sine. Heller ingen straff for å trekke seg. Deres regelverk er mye mindre strengt. De praktiserer advarsler som stort sett ikke har noen betydning før du bryter regler mange ganger.

NASL hadde sitt regelverk, om at du måtte betale ett depositum, og det ville du miste hvis du trakk deg underveis i sesongen.

Grunnen til at jeg mener han skal bannes er pga tidligere praksis i korea, hvor de er paranoide i forhold til dette, og har en annen standard - noe han bør vite siden han har vært der i månedsvis, og vet hvordan forholdene og kulturen er, og hvordan andre spillere som har gjort dumme ting har blitt behandlet. Og man ser hvordan Choya og Coca osv har blitt behandlet.

Veldig enkelt er jeg mot at man skal forskjellsbehandle folk pga status, og hvis Naniwa slipper straff her, kun fordi han er 'foreigner' er det idiotisk ... enhver koreaner som gjorde dette, ville ha blitt straffet. Spesielt når det skjer i GOMTV's egen turnering.

Lenke til kommentar

Synest dette Naniwa greiene er forferdeleg oppskrytt... Han hadde ein dårleg dag på jobb, var sliten og hadde igjen 1 kamp som ikkje hadde noko ting å seie. Det hadde sikkert ikkje vore ein særleg interessant kamp uansett, ettersom han var så skuffa over seg sjølv og ikkje hadde tankane sine samla. Om Naniwa hadde visst at det hadde skapt eit så stort oppstyr hadde han nok aldri gjort det. Og hadde det vore nokon andre som hadde gjort det hadde det nok ikkje vorte så stort oppstyr heller... Ein har ein tendens til å henge seg opp i ting Naniwa gjer.

Det hadde garantert vært en stor sak uansett hvem som gjorde det. Det er rett og slett 100% feil at man 'henger seg opp i Naniwa' - man henger seg opp i folk som oppfører seg som idioter.

Jeg tror nok at grunnen til at koreanerne klikker er fordi de føler at utlendingene kommer og pisser på deres måter og kultur. Akkurat som nordmenn blir sure på innvandrere fordi "de kommer her og tilpasser seg ikke det norske samfunnet".

Og igjen, hvorfor klikker de da på Coca, og Choya? Fordi det er deres kultur å ikke bryte regler, ikke skille seg ut negativt, ikke offentlig snakke dritt om folk (selv om du gjerne sier det privat, men ikke på tv).

Endret av aebriol
Lenke til kommentar

Naniwa gsl

Det er ikke alltid det er nødvendig å straffe folk strengt for at de ikke skal repetere oppførsel.

AtW

Lenke til kommentar

For det første. Den kampen burde aldri blitt spilt. På samme måte som i up&down hvor siste kampen ikke avgjør, da dropper de helt å spille den.

For det andre. Om det får konsekvenser for Naniwa pga builden han valgte, så utlyser det et prinsipp om at det går en grense for hvilke builds som er tillat.

For det tredje. Både Naniwa og NesTea var lei etter å ha hatt 3 såre tap tidligere, og når utfallet spiller null dritt rolle, så ville det ikke blitt lagt så mye arbeid inn i kampen og det ville vært kjedelig å se på.

Som Naniwa sa i intervjuet, om han kunne gjort det igjen, hadde han nok valgt 4-gate for å ikke blit hetset slik han nå har blitt. Og hadde sikkert fått kommentarer om at han ikke kan spiille mot NesTea straight up eller annet piss.

Om noen skal ta skyld, er det GOM for å spille kampen.

• Liker 3
Lenke til kommentar

For det andre. Om det får konsekvenser for Naniwa pga builden han valgte, så utlyser det et prinsipp om at det går en grense for hvilke builds som er tillat.

Uenig, han står ikke bak buildet og sier "jeg trodde dette kunne vinne der og da", han sier det rett ut at det var for å tape fortere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...