Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon

236 stemmer

1. 1. Cheese taktikker yes/no?

• Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til informasjon så har jeg rapportert det med spoilere, og håper det blir tatt en avgjørelse på det. Dette er min personlige mening:

Dette er en generell starcraft-tråd, vi har en egen turneringstråd. Man får knapt deltatt på noe starcraft-diskusjon i det hele tatt om man må holde seg unna alle starcraft-tråder når man ikke er oppdatert på alle turneringer. De store turneringene går ofte direkte mitt på natta, så å se det på VODs kan neppe være uvanlig. Jeg har derfor foreslått at man må sette ting i spoiler i en uke eller to etter resultater, og angi turnering og runde (feks GSL Nov Ro 16.)

AtW

• Liker 1
Lenke til kommentar

Til informasjon så har jeg rapportert det med spoilere, og håper det blir tatt en avgjørelse på det. Dette er min personlige mening:

Dette er en generell starcraft-tråd, vi har en egen turneringstråd. Man får knapt deltatt på noe starcraft-diskusjon i det hele tatt om man må holde seg unna alle starcraft-tråder når man ikke er oppdatert på alle turneringer. De store turneringene går ofte direkte mitt på natta, så å se det på VODs kan neppe være uvanlig. Jeg har derfor foreslått at man må sette ting i spoiler i en uke eller to etter resultater, og angi turnering og runde (feks GSL Nov Ro 16.)

AtW

Sorry men dessverre så er det lett å bli revet med når én post om turneringen lurer seg inn her. Da bare baller det på videre og vi tenker oss ikke om dessverre ;) Anyways gjerne flytt alt sammen til turneringstråden.

@-drugiS- Det fikk jeg ikke med meg! Link? =)

Lenke til kommentar

Løsningen er jo veldig enkel da: om man skal ta opp noe om en turnering=putt det i turneringstråden

Om en diskusjon rundt sc2 kommer innpå en turnering (som ikke blir permanent tema vel og merke) så=putt det i spoiler her, og skriv kort over spoileren slik at folk vet va d er snakk om.

Eventuelt om det blir permanent tema for en diskusjon her så er det bare å forflytte seg over...? Ser ikke egentlig problemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...