Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon

236 stemmer

1. 1. Cheese taktikker yes/no?

• Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Artosis og tasteless er gode casters, men man kan ikke da forvente at alle skal være like gode. Folk rager når f.eks moletrap og khaldor teamer opp i gsl og ikke er like flink på sin første cast som det tastosis er som har kjent hverandre i årevis og gjort hundrevis av casts sammen.

Og er det èn ting de har med mr.bitter for er det nok kunnskapene hans, for jeg liker ikke personligheten hans noe særlig. TB har ikek kunnskap og jeg liker heller ikke personligheten hans. De burde heller fått inn rotterdam, som var helt genial caster i wc3, og begynner å bli ganske god i sc2 også.

Lenke til kommentar

Vil ha Day9 og Husky jeg. Day9 er flink og analytisk kommentator, mens Husky i mine øyne gjør det gøyere å se på. Han tar jo helt av når det er action ingame!

Det er vel problemet, folk har helt forskjellige preferanser...

personlig tror jeg ikke engang jeg hadde orket å se på om husky castet...

Lenke til kommentar

Liker Tastosis miksen jeg, men var ganske glad når Artosis fikk med seg TLO på laget, var faktisk gøy det og.

Må si meg enig her faktisk, artosis-tlo er noe av det beste jeg har hørt av casting combos til nå! (bedre enn med tasteless :) )

Og jeg tror den casting combon hadde blitt mye bedre med tiden og...

nå skal d sies at d er nok en del som irriterer seg over "tysk-engelsk"

Lenke til kommentar

Husky og TB blir litt for mye skriking for min del. Og ikke så veldig dyp kommentering. Spesielt TB, han har ikke mye å komme med, og det så jeg veldig godt under dreamhack mens han satt på sofaen.

Rotterdam castet vel intel extreme masters. Og likte han veldig mye.

Day9 takler jeg ikke lenger, føler han er så selv god, streamen hans som varer en 1 time, er ihvertfall 20 min av tiden brukt å se på ansiktet hans. Mange liker han, men jeg klarer det ikke mer.

Mr Bitter syntes jeg er vedlig god for ikke å ha kastet lenge, beholder roen, skriker ikke for mye og har god innsight på builds og klarer å lese spillet bra.

Men ingenting slår artosis og tasteless. Artosis har super forståelse og de er forbanna morsomme sammen.

Sier sitt, finnes 1000 andre sånne.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Må og nevne at vi muligens begynner å bli litt bortkjemte når det kommer til casters, jeg trenger vel ikke minne dere på <<Den mørke tiden>> med kellymilkis?

Du må ikke glemme den fantastiske mr. Lee, som castet for GSL en liten stund. Tror det var Lee han het i alle fall. Helt forferdelig var det. Mener å huske at han steppet inn da Tastosis var @ Blizzcon 2010.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar
Må og nevne at vi muligens begynner å bli litt bortkjemte når det kommer til casters, jeg trenger vel ikke minne dere på <<Den mørke tiden>> med kellymilkis?

Jeg begynte ikke å se på casts før rundt et halvt år siden +\- så jeg har blitt skånet for kellymilkis, hvor mye verre enn Moletrap og Khaldor hun var er jeg derfor ikke sikker på, DoA er forsåvidt heller ikke mye å skryte av men totalt sett fungerer han bedre med Wolf enn de to andre.

Om jeg eide GOM hadde jeg prøvd å stjele JP fra MLG, Wolf og JP kunne vært faste Code A castere som Tastosis i Code S, slik kunne man kanskje endelig fått noen relevante opplysninger om builds og annet istedenfor feilaktige kommentarer.

Hva syntes dere forøvrig om Rob Simpson som kastet under MLG: Providence?

Endret av Dark Archon
Lenke til kommentar

Men ingenting slår artosis og tasteless. Artosis har super forståelse og de er forbanna morsomme sammen.

Enig der, det er helt klart de beste, men jeg syns det er morsomt å høre på TB og dApollo. Selv om de ikke har de beste når det kommer til selve kommenteringen så syns jeg det ofte blir mer underholdene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...