Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon

236 stemmer

1. 1. Cheese taktikker yes/no?

• Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!

Anbefalte innlegg

Han har et par ganske solide results. Han har slått ut Axslav fra Playhem dailies et par ganger, og en del andre personer med et ganske 'store' navn.

Han har potensiale, men spørsmålet er vel heller om han er i riktig omgivelser til å kunne hevde seg. Er ganske stor forskjell fra å sitte hjemme og laddre @ EU, og å bo sammen med SlayerS, på koreansk ladder, coach, practice partners, samt muligheten til å kunne prate SC2 med andre topp-spillere hele dagen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp, noe slikt jeg har tenkt, det finnes vel mange på nivået til Snute men som aldri blir plukket opp av en seriøs organisasjon som kan bidra til den videre utviklingen som trengs. Tilogmed DeMuslim som kanskje er den som presterer best på EU og US laddern finnes det jo tvil til om han klarer å ta neste nivå opp. Blir spennende å se hvilken utvikling han får når han reiser til Korea iallefall.

Lenke til kommentar

Dette har jeg hatt en noe spesiell erfaring med, fordi jeg har ved en anledning prøvd å spille i 5760x1080p med delvis hell. Etter hva jeg har funnet ut er eneste mulighet for å strekke ut bildet å sette på "windowed mode" og velge 1600x900(mener jeg) og da vil spillet av en merkelig grunn istedenfor sette på 3840x1080 hvilket betyr at det dekker den midterste skjermen helt og halvparten av hver sideskjerm. Er egentlig ikke noe bedre enn å spille med vanlig 1920x1080 selv om jeg ser mer, og ikke tror jeg at det er meningen at det skal være mulig heller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...