Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon

236 stemmer

1. 1. Cheese taktikker yes/no?

• Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!

Anbefalte innlegg

Siden vi er inne på temaet er det en ting som kan være verd å nevne.

Hvis en bygning som researcher en upgrade, eller produserer en unit dør, vil du få tilbake 100% av alle resursene du brukte på å starte uniten(e) eller upgraden(e). Det er ikke nødvendig å cancle de i siste sekund før bygningen dør. Du får tilbake resursene uansett.

Er en del som tror at disse resursene forsvinner, men det er altså feil.

klarer ikke å IKKE cancle uansett, det ligger i hendene/bak i hodet fra mine wc3 dager :9

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

3-0 til Chi

Hokage sliter dog mest med toss, og etter to dager med liten søvn spiller ingen på sitt beste.

Hokage hadde dog vunnet to av de tre som ble spilt om det ikke var for noen grove feil. Macroen til Hokage var god, men unitcontroll var ikke på samme nivå.

Virket ikke som noen av dem var fornøyd med matchene.

Endret av Knut Knudsen
Lenke til kommentar

Blir vel feil at han har trukket seg. Han fikk ikke lov av SlayerS å delta. Han bor heller ikke i trenings-huset til SlayerS lenger, og vil ikke få lov til å delta på noen turneringer til de har gjort seg ferdig med saken.. og bestemmer seg for at hans "mentalitet" er på plass igjen.

Noe sånt jeg leste på TL i stad, i allefall.

Lenke til kommentar

Tja han har jo alternativet ved eventuelt å trekke seg fra slayers for så å spille...

Syntes dette var et virkelig godt valg av slayers ledelsen dog, ved å slå hardt ned på slikt opprettholder de lagets kredi(tibiletet?).

Dette var en helt annen side ved lederskapen enn slayers_eve saken :p

Lenke til kommentar

Tja han har jo alternativet ved eventuelt å trekke seg fra slayers for så å spille...

Syntes dette var et virkelig godt valg av slayers ledelsen dog, ved å slå hardt ned på slikt opprettholder de lagets kredi(tibiletet?).

Slayers_eve saken var det kjerringa som styrte.

Denne styrer Boxer.

Nuff said!

Edit: Kredibilitet, forresten.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Slayers_eve saken var det kjerringa som styrte.

Denne styrer Boxer.

Nuff said!

åh, viste ikke d, trodde jessica adminstrerte begge.

VEL DET FORKLARER DET!!! xD

edit: takk, hvordan jeg fikk 4 i norsk er uforklarelig (er etnisk norsk til og med -_-)

Endret av Gnurk(homesmasher)
Lenke til kommentar

Var mer en spøkete påstand enn det var fakta.

Nå er riktignok Jessica in charge når det gjelder stort sett alt.. men jeg tenker at når det er saker som er en direkte konsekvens av spillerene sine handlinger, vil Boxer som coach, ha langt mer å si enn i en del andre saker.

Edit: Ja, det er faktisk ganske utrolig at du berget 4 i Norsk. Samme som jeg fikk, det.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Var mer en spøkete påstand enn det var fakta.

Nå er riktignok Jessica in charge når det gjelder stort sett alt.. men jeg tenker at når det er saker som er en direkte konsekvens av spillerene sine handlinger, vil Boxer som coach, ha langt mer å si enn i en del andre saker.

Edit: Ja, det er faktisk ganske utrolig at du berget 4 i Norsk. Samme som jeg fikk, det.

OFT: trikset er å skrive typiske "inlegg" vor du bare legger frem dine meninger (gjerne noe du har sterke, om ikke kontroversielle meninger om). må ligge logikk bak tho.

Ontopic: Lurer på om dette har skjedd i flere tilfeller i "ikke broadcasta" matches...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...