Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon


  

236 stemmer

  1. 1. Cheese taktikker yes/no?

    • Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!


Anbefalte innlegg

Det eg bekymrar meg mest er kor kritisk det blir om ein ikkje flyttar dei med ein gong, med tanke på kor mykje det ser ut som dei skadar. Menmen, no er det vel slik at alle drops er eigentleg "kritiske" viss ein ikkje legg merke til det, t.d. baneling og hellion, så det er vel eigentleg ingen big deal. :p

 

Og ettersom eg har sett litt nærmare på det så tek det faktisk ei heil stund før dei deployar, så moglegens dei ikkje blir det store problemet likevel..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan jo ha de nye terran-unitene med replicant da :D

 

Jeg ser for meg at jeg kan ha litt lættis med obs + replicant mot DT play.

 

Synes de nye protossunitene virker svært kule jeg. Liker oracle også, men vet enda ikke hvilken tier det er, eller hvilken bygning den vil bli produsert ut av. Med tanke på at robo får replicant frykter jeg at du må ha starport for oracle, med mindre den lages i nexuset.

Lenke til kommentar

Bare jeg som synes de nye protoss unitsene virker veldig kjedelige? Terran og zerg sine units virker mye morsommere å spille med etter min mening, ihvertfall.

Nye zerg units er litt blandet ... den burrow greie ser helt useless ut, men spell castern er kul. Morsomste er uansett banelings med burrow movement :)

Lenke til kommentar

Den nye ultralisk-abilitien virket super. Problemet med ultras er at bio er raskere enn dem og bare kan kite, men nå vil ultraene kunne kjøre på og skape fullt kaos på slagmarken, slik som er meningen.

Håper den chargen disabler siege-tank eller noe. Eller i det minste utsetter neste skudd med X tid.

Lenke til kommentar

Den nye ultralisk-abilitien virket super. Problemet med ultras er at bio er raskere enn dem og bare kan kite, men nå vil ultraene kunne kjøre på og skape fullt kaos på slagmarken, slik som er meningen.

Håper den chargen disabler siege-tank eller noe. Eller i det minste utsetter neste skudd med X tid.

Hvorfor det? Om ultraen charger tanken vil den jo ikke kunne skyte den, ettersom den er burrowed... og når den popper opp er den melee range, hvor tanks ikke kan skyte uansett. Å "deaktivere" tanks ved bruk av burrow-charge, slik at de ikke kan skyte lings ville vært direkte feil. Er ikke det abilitien er designet for å gjøre. Da ville det vært ubrukelig å gå mech lategame mot zerg, om ultras kunne deaktivere tanks, i tillegg til broodlords som forcer unsiege.

Lenke til kommentar

problemet har vel vært å organisere dem til nå.

 

folk har hatt en tendens til å melde seg på for så å ikke kunne.

 

jeg sier selvfølgeli ikke at dette er noe superseriøst som du skal prioritere sånn oppi skyene, men du kan jo sjekke at du har tid etc før du melder deg på :)

Lenke til kommentar

Noen som har lyst til å spille i kveld? aebriol.380 - hadde vært moro å spille mot noen fra forumet :)

Kan godt spill, men er low gold :p

Gjerne for min del, da off racer jeg bare litt :)

All right, legg meg til amir 323

Spiller vanligvis Zerg.

 

noen som vet release date på HOTS? er det i sommer?

Fant bare spekulasjoner på nettet, så smør deg på med mye tålmodighet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...