Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon

236 stemmer

1. 1. Cheese taktikker yes/no?

• Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

liker at folk viser følelser og liker egentlig drama i sc2 :9, mulig jeg ikke er dedikert nok?

har alltid elsket at idra blir skikkeli pissed når han taper

Enig. Digga når han slo Elfi i IEM finalen(regner med at det er lenge nok siden til at folk ikke klikker på spoilers).

Istedet for å bli glad, ble han sur. Mest sansynlig fordi han er irritert over at en spiller av Elfis kaliber kan komme seg til finalen, og fordi han tapte mot han i gruppespillet. Fantastisk.

Oh, enda en jævli festlig ting. Nestea, som i drikken har en facebook. I'll just leave this here.

post-93392-0-78726200-1318270288_thumb.png

• Liker 2
Lenke til kommentar

Helsike mye tull i 2V2 placement matches tydeligvis, i en av kampene spilte ikke min allierte kampen så det ble 1V2 på meg og i en annen bygde min allierte nesten ingen units så styrkene mine ble slaktet av zergen på motstanderlaget.

Ellers virker det som om hele opplegget er 100% rush timing attacks. :whistle:

Til tross for at jeg også er en dårlig spiller er det bare å gjenta det gamle ordtaket; med venner som disse hvem trenger fiender? ;)

Endret av Dark Archon
Lenke til kommentar

Hovedproblemet i 2v2 virker å være maps.

- Rocks inn i mainbase så roaches er jo genialt effektive.

- Omtrent umulig å skaffe seg expos mot en habil motstander.

- Maps som oppfordrer til cheese og annet faenskap.

Finnes ett par som er ålreite, men jevnt over er det usannsynlig dårlig.

WTF BLIZZ.

Virker som om det er essensielt for Blizzard at man ikke spiller standard games i 2v2.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Gratis-streamen til mlg er kanskje den med lavest kvalitet der ute. Så om man er alergisk mot lav oppløsning, kan det kanskje være verdt det. Men mlg har hatt en god del diverse problemer med streamen sin i år, og bare det alene er nok for meg å holde meg unna. I tillegg går jo svært mye av sendingen nattestid her hjemme, og vods kommer ikke før flere dager senere...

• Liker 1
Lenke til kommentar

What Britishface said. Er ikke alltid ting går som det skal. De har også klart å holde en stream jevn gjennom en hel storm, noe som er ganske imponerende, med tanke på at de bruker satelitt-biler for internet.

Samme som med IPL3. De mistet internet fordi en bil hadde kræsjet inn i den ene internett-masten. Er ikke noe de kan gjøre noe med. Enkelte ganger skjer det ting man helst skulle vært foruten.

MLG har dessuten en svært fornuftig pris på helårsabonnementet deres, og jeg føler det er verd hver eneste krone.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

De to siste eventene har riktignok gått relativt bra, men totalinntrykket mitt av mlg er uansett ikke bra, selv om noe av problemene er uforskyldt. De har også hatt problemer med mye dødtid, selv med to streams, og andre organisatoriske problemer. Nå har det aldri vært aktuelt for meg å bruke penger på mlg grunnet nattsendingene og elendig vods-tjeneste, men jeg ser nå at de har fornyet vods-systemet, så da kan keg kanskje vurdere det. Får igrunn dekket starcraft-behovet med gsl, nasl og ipl, så vi får se...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...