Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon

236 stemmer

1. 1. Cheese taktikker yes/no?

• Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!

Anbefalte innlegg

Da var spillet avinnstallert. Noen kan ting som å multitaske, tenke strategisk og logisk, andre kan ikke. Et helt år i bunnen og uten noen form for fremgang sier vel sitt.

Det var gøy så lenge det varte. GG.

Velkommen etter, jeg vandret tilbake til Red alert 3 for lenge siden. Det kommer vell ikke å vare lengre en til heart of the swarm blir utgitt. Se you on the battlefield comrade! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da var spillet avinnstallert. Noen kan ting som å multitaske, tenke strategisk og logisk, andre kan ikke. Et helt år i bunnen og uten noen form for fremgang sier vel sitt.

Velkommen etter, jeg vandret tilbake til Red alert 3 for lenge siden. Det kommer vell ikke å vare lengre en til heart of the swarm blir utgitt før jeg er tilbake i blizzard territorium. Logisk tenkning er er vell ikke den egenskapen som har mest å si i strategispill da det meste man gjør strider mot all fornuft ;)

Lenke til kommentar

gi snipe 60 manacost, reduce fungal growth damage med 15 (vet det hørtes mye ut) gief ultralisk speed upgrade (300/300 cost, men relativt fort å oppgradere)), merge darkshrine med templar archive, increase templar archive build time med 25sec, gi HT 5mer start energy, gjør overseer oppgraderbart med evolution chamber, reduce overseer speed when unupgraded (speed remains same with overlord speed), gjør charge til en upgrade i templar archive, putt zealot speed i twillight council

balanced :\

men på en mer seriøs note: erke noen sånn 2-3 stykk her som hadde hatt lyst å joine på å dele en gomtv konto, vor vi kjøpte pass fjerde hver måned (hovedsakeli til normal gsl sesong?) med add kanskje?

vet personli at jeg ALDRI ser live uansett, vi kunne kanskje oppretta en tråd vor vi skrev når vi brukte den..... (eventuelt sa "jeg vil gjerne se fra 10-14 i morgen) om d skulle vært no live en gjerne ville se?

vet personli at dette har vært mer økonomisk klokt for meg værtfall, om vi er 4 eller no så blir det jo nokså rimeli? gimme a shoutout, kan gjerne ta den første betalingen jeg, ettersom d er mitt forslag (for å vise godviljen) :p håper vi kan byne neste sesong om noen er interesserte :p

Endret av Gnurk(homesmasher)
Lenke til kommentar

Jeg vurderer veldig å streame hele dagen av alt jeg spiller og alt jeg gjør på datamaskinen.

( Alt på Norsk. )

Hva tror dere? Kunne det vært interessant? Det ville vært høykvalitetsstreaming av nye spill og gamle klassikere osv.

Vel, kommer an på hva du gjør.

Viktigste å huske på at du må gjøre noe seerne vil se, ikke forvente at de vil se det du vil gjøre.

Frykter at om du gjør det på norsk så lager du en liten nisje som kunne hatt interesse (dvs snakker norsk), og utifra det isolerte publikumet er det nok fåtall som ønsker å se deg gjøre (whatever).

Lenke til kommentar

Ser ikke helt hvorfor de skal se på deg spille i stedet for å spille selv, med mindre du kan gjøre noe som de ikke kan.

Tja. Er ofte underholdende å se en annen person sin stream, selv om personen ikke er langt over gjennomsnittet flink til <insert aktivitet>.

Viktigste er at vedkommende er underholdene som person.

Edit

Apropos stream; noen som hadde synes det hadde vært gøy å se på photoshop? Jobber med en SC2 bakgrunn atm. Bare si fra, så kan jeg fyre opp en stream.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Velkommen etter, jeg vandret tilbake til Red alert 3 for lenge siden. Det kommer vell ikke å vare lengre en til heart of the swarm blir utgitt før jeg er tilbake i blizzard territorium. Logisk tenkning er er vell ikke den egenskapen som har mest å si i strategispill da det meste man gjør strider mot all fornuft ;)

Du må vel ha litt logikk i tankegangen din når du skal velge units i forhold til countring? Du fortsetter da ikke å lage Roaches om du ser motstanderen din går mass Voidrays, selv om dette er allmennkunnskap for de aller fleste med normale ferdigheter i spillet.

Lenke til kommentar

Du må vel ha litt logikk i tankegangen din når du skal velge units i forhold til countring? Du fortsetter da ikke å lage Roaches om du ser motstanderen din går mass Voidrays, selv om dette er allmennkunnskap for de aller fleste med normale ferdigheter i spillet.

Det blir som å si at det krever logisk tenkning for å åpne en dør. Enkelte ting er litt for obvious. Bygger man roaches for å countre en air unit mangler man ikke logisk tenkning - da er man lettere retardert.

Lenke til kommentar

Det blir som å si at det krever logisk tenkning for å åpne en dør. Enkelte ting er litt for obvious. Bygger man roaches for å countre en air unit mangler man ikke logisk tenkning - da er man lettere retardert.

Men mindre man er Mondragon da :)

Lenke til kommentar

Det hender at proffspillere gjør ting som å bygge roaches for å knuse en air build. Det blir noe helt annet dog. Han bygger ikke roaches for å countre voidrayene, han bygger roaches for å countre builden som en helhet. Han vet at med den avgjørelsen er gamet over om 5 minutter, og regner med at hans avgjørelse vil vinne han gamet.

Lenke til kommentar

Det er hva jeg definerer som strategi, å for.eksempel å bygge extractor i fienden sin base for å forhindre deres vespene produsksjon er en startegi, men det er ikke logisk i et relistisk perspektiv :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...