Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon


  

236 stemmer

  1. 1. Cheese taktikker yes/no?

    • Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!


Anbefalte innlegg

Så du Coca vs huk?

tror ikke det nei, får en følelse av at han lagde en shitton med infestors?

 

likevel var poenget mitt i starten at det alltid er en håle i destiny's spill, jeg forventer kanskje litt mye av folk når jeg ser dem spille, men det ergrer meg

når jeg sammenligner det med å f.eks se idra spille når han spiller best (som ikke er så altfor ofte må jeg inrømme) eller sase eller dimaga eller nestea osv osv, hvor jeg ikke ser denne "hålen" så merker jeg meg bare at det ikke føles som å se en pro-match

 

nå skal det ikke sies at det ikke finnes stadige håler i mange pros' sine spill, men det virker som NOEN ikke kan fikse dem, og rett og slett kutter disse hjørnene for å ha en sjans til å vinne

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sååå... grensen er nådd, det er på tide å kjøpe seg ei starcraft t-skjorte(eller skjorter ^^)

vor skal jeg kjøpe fra?

 

kriterier:

-STOR t-skjorte (dette er et must jeg er en STOOR person, men jeg REGNER MED dette er lett i sc2 verdenen)

 

-pris (studerer, har flytta hjemmefra, har ikke jobb, pris er superviktig, dette blir sett på som luksus av meg, vil gjerne ha det så billig som mulig :) )

 

-tenkte å kjøpe meg 3 (dette går under pris) men om det finnes pakketilbud så er jo det flott for 3, er random spiller så må jo ha en for hver race, siden blizz var for late til å lage en random logo som var no go :\

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...