Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon


  

236 stemmer

  1. 1. Cheese taktikker yes/no?

    • Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!


Anbefalte innlegg

Det jeg er litt redd for er at dette rett og slett er cheesing, og at jeg rett og slett får et slags sjokk når jeg møter folk som countrer dette plettfritt. Er dette i det hele tatt en reell problemstiling?

Er ost, det. Og ja, det vil bli holdt enkelt så fort du kommer opp av bunn. En 2-rax bunker rush er sterkt i høyere ligaer i TvZ sett at det blir utført riktig.

 

Om du plasserer på ramp der det er minerals i nærheten i stedet for ved natural vil du bli eid av en oppegående spiller, og om du har cheeset deg opp flere ligaer taper du så fort noen holder.

 

Proxy factory til tank-produksjon?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Godt mulig jeg har lingoen feil. Slenger opp en factory på fiendens natural, slik at det blir hakket enklere å få tanks til pushet.

Det blir også hakket enklere å drepe factorien, for så å denie all tank produksjon (sett at du ikke lager en fac hjemme også). Du blir også svært utsatt for counterattacks. Er mye mer lønnsomt å macroe opp hjemme i basen. Når/hvis bunkerrushet failer, salvager du bunkeren, redder de marinsene du får til, og løper hjem. Phase 2 kjører du ut med tanks og marines /m combatshields.

Lenke til kommentar

Vis noen masters er intresert i å spille mot en master terran kontakt meg på khazgore 155 eller send melding på forumet!!. trenger sårt noen å spille mot:P vet vi har en egen tråd for dette men fikk null respons der så prøver lykken i sc2 forumets mest aktive tråd!

Endret av neoman
Lenke til kommentar

Hva er det du vil frem til Gnurk? Kan ikke andre få lov til å ha det gøy med å se på spillere de synes er underholdene. Er en grunn til at det ikke bare er de beste lagene som blir sett på i fotball, for hver enkelt har sine egne favoritter, som de synes det er gøy å se på spille.

Lenke til kommentar

Hva er det du vil frem til Gnurk? Kan ikke andre få lov til å ha det gøy med å se på spillere de synes er underholdene. Er en grunn til at det ikke bare er de beste lagene som blir sett på i fotball, for hver enkelt har sine egne favoritter, som de synes det er gøy å se på spille.

tja, vor mange regionelle u19 kamper vises på din tv iløpet av måneden?

 

fotball hjelper vel egentlig ikke deres poeng? i fotball så er det 3 kjerner som skinner gjennom:

regionell nasjonalisme;

Skill sammenlagt med favorisme ovenfor "type taktisk spill";

lojalitet som resultat av de tidligere poengene (i eventuell en tidligere tid)

 

edit: og uten å vite altfor mye om fotballmiljøet generelt vil jeg spørre om noe: er det ikke de beste lagene som har flest fans? (evt de som HAR vært best?)

Endret av Gnurk(homesmasher)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...