Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon


  

236 stemmer

  1. 1. Cheese taktikker yes/no?

    • Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

btw irritert meg over noe med sc2 lenge, og tenkte jeg kanskje like greit kunne spørr om noen hadde en løsning:

 

da jeg kjøpte min PC var jeg så "lur" å kjøpe quad prossessor på 1.2 per, grunnen til dette var hovedsakeli at dette maksimerte "cpu for pengene" dette viser seg faktisk å være et problem i sc2, siden sc2 som vi alle kjenner bare kjører 2 prossessorer om ganga... har noen en enkel&grei løsning på problemet? eller er jeg nødt til å leve på cpu fra duo 1.2 prossessorer :\

Lenke til kommentar

btw irritert meg over noe med sc2 lenge, og tenkte jeg kanskje like greit kunne spørr om noen hadde en løsning:

 

da jeg kjøpte min PC var jeg så "lur" å kjøpe quad prossessor på 1.2 per, grunnen til dette var hovedsakeli at dette maksimerte "cpu for pengene" dette viser seg faktisk å være et problem i sc2, siden sc2 som vi alle kjenner bare kjører 2 prossessorer om ganga... har noen en enkel&grei løsning på problemet? eller er jeg nødt til å leve på cpu fra duo 1.2 prossessorer :\

 

FYI, det er ikke quad prosessorer, altså fire prosessorer, men en prosessor med quad core, altså fire kjerner.

 

Hos meg jobber alle kjernene når jeg spiller Starcraft, så enten er jeg på bærtur eller så har du et problem et sted.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...