Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon

236 stemmer

1. 1. Cheese taktikker yes/no?

• Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enda en fyr som klikka på meg, klagde på at jeg cheesa og det som verre var. Han kom på døra mi med 7 rax i det stim var ferdig, og jeg var på vei ut. Han hadde noen få fler marines enn meg, men jeg hadde jo en håndfull marauders og combat shield i tillegg.

Jeg lo

Endret av Knut Knudsen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nani vs Rain

Ifølge en tråd på TL så overrider lyden av forcefields nuke-launch-lyden. Nuken og forcefieldene ble aktivert likt i NaNi - Rain... og synsynligheten for at han ikke hørte nuken var derfor ganske stor... Sjansen for at du ser en rød prikk under hæren din når du ikke vet det er en nuke på kartet er ganske lav.

Surt tap.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Ifølge en tråd på TL så overrider lyden av forcefields...

Surt tap.

Rediger og sett det i spoiler?

(hvis vi skal følge standarden folk var interessert i).

Men ja men uansett, det var så morsomt å se live ... måtte bare le, og klokka var vel 3 eller noe, så håper ingen naboer hørte det brølet hehehe.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Vil bare minne på at for de av oss som ikke kan sitte oppe hele natta å se på MLG; ligger hele gårsdagens sending ute som VOD/restream på mlg.com nå, helt frem til de sender dirkete igjen fra klokken 17. Da kan du i tillegg hoppe over all dødtiden mellom kampene...

Lenke til kommentar

Skal si det har vært mange bra kamper i MLG! Bare i dag så har det vært veldig bra synes jeg :thumbup:

Uavhengig av resultatene er jeg sinnsykt imponert av Puma, fy faen hvor god han er.

Enig. Forundrer meg ikke om han tar 3. turneringen på rad.

Meget sjelden jeg som zerg spiller er fanboy av terran, men han spiller så utrolig bra ... eneste jeg har sett tror jeg som klarer å microe kampene samtidig som han macroer. De fleste fokuserer på kun en ting om gangen, men du ser han microer som faen, og supply stiger kontinuerlig likevel ... utrolig imponerende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...