Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon

236 stemmer

1. 1. Cheese taktikker yes/no?

• Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får nesten dedikere et eget emne for meg og min stream generelt :p .

Sitter på 5mbps opp, og det hender at jeg kan streame helt fint.

Har klart å streame Penumbra-serien uten problemer for majoriteten av seerne, mens når jeg streamer for eksempel SC2, så er det teit.

Og ser jo alle disse flotte SC2-streamene av høy kvalitet som har dårligere PC og lavere opphastighet enn hva jeg har tilgjengelig.

Jeg skjønner det bare ikke..

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Prøv deg på litt teamgames, så får du stort sett bedre tid til å øve inn ting. Blir ikke samme dynamikken i spillet selvfølgelig mtp timing osv., men passer fint når man er ny.

Lenke til kommentar

Hvem har sett IMNesTea v scfOu ennå?

Sykeste kampen ever. Satt serr å skalv den siste matchen, og om jeg får si det selv, fy faen så fortjent at Nestea vant. Kanskje jeg er litt vel Zerg partisk, men i den serien her, viste han virkelig at han er verdens beste sc2 zerg og en av verdens beste SC2 spillere generelt. "Nestea have 1000 in IQ"

Lenke til kommentar

Datasmurf, siden du spiller Terran anbefaler jeg fullføre kampanjen, eventuelt spille med kamerater for gøy.

Eventuelt spille mot A.I, selvom de er svært forutsigbare :p

Holder på med kampanjen as we speak, forskjellen er at der kan jeg ta ting i mitt eget tempo. :p

Da jeg sku spille med et par kamerater for gøy, satte de AI-en på hard. Gøy for dem som har spilt det mye før, ikke like gøy for meg. :p

Lenke til kommentar

Hvem har sett IMNesTea v scfOu ennå?

Sykeste kampen ever. Satt serr å skalv den siste matchen, og om jeg får si det selv, fy faen så fortjent at Nestea vant. Kanskje jeg er litt vel Zerg partisk, men i den serien her, viste han virkelig at han er verdens beste sc2 zerg og en av verdens beste SC2 spillere generelt. "Nestea have 1000 in IQ"

Haha, rimelig syk match ja. :D

Nestea var helt vanvittig, at det er mulig å pulle det gamet off altså.. Utrolig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...