Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon

236 stemmer

1. 1. Cheese taktikker yes/no?

• Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!

Anbefalte innlegg

Hva har spillerenes spillestil med IdrA sin oppførsel å gjøre?

at du ikke kan fornærme ham som med f.eks cruncher eller huk

Fornærmelser er jo ikke endel av spillestilen. Personlig har jeg vanskelig for å se at oppfattet imbalance og cheese plutselig gir eg rett til å være uhøflig. Spillet spilles på forskjellige måter, suck it up.

AtW

nei men fornærmelsene GÅR på spillestilen, idra sitter ikke å sier "ur hair is so gay" til huk, det jo spillestilen han fornærmer ikke personen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nei jeg prøver ikke å være morsom vennen. det ufatteli dårli gjort å si noe slikt som du vet personen vil bli forbanna av... og måten han sa d på og var litt i : "Lol, i tricked u hihi" stilen

vist du tror huk bare sa d som et vennli tips er du ganske naiv

Vi er da voksne folk her. Ikke barn som får et tantrum hvis man sier et ord når de er i dårlig humør.

Lenke til kommentar

nei jeg prøver ikke å være morsom vennen. det ufatteli dårli gjort å si noe slikt som du vet personen vil bli forbanna av... og måten han sa d på og var litt i : "Lol, i tricked u hihi" stilen

vist du tror huk bare sa d som et vennli tips er du ganske naiv

Vi er da voksne folk her. Ikke barn som får et tantrum hvis man sier et ord når de er i dårlig humør.

men det likevel veldig dårli gjort, huk er jo ikke direkte dum, så regner med han skjønte dette ville irritere idra

Lenke til kommentar

Dårlig gjort? Buhuhuhuhuh. Nå må du gi deg. Det er stor forskjell på å erte litt og å være generelt ekkel mot motstanderen. Idra trenger å vokse opp. De aller fleste andre i SC2-miljøet ville reagert på Huks 'erting' med noe i retningen av 'lol' eller liknende. De aller færreste vil begynne å rage pga en slik bagatell.

Dessuten sa Idra 'fuck off' før Huk faktisk nevnte at armeen hans var hallusinasjoner.

Endret av GrandMa
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hva som er så big deal. IdrA er en umoden drittsekk, som faen ikke tåler å tape. Han går rundt med instillingen om at hver gang han vinner er det fortjent, men når han taper, er det imbalanced, eller en annen unnskyldning. Personlig ler jeg godt av oppførselen til IdrA, fordi det er patetisk. At han er en god spiller er det ingen tvil om, men det er heller ingen tvil om at han er en sippeunge som hater på alle som er bedre enn han, eller slår han.

Det å si at HuK oppfører seg verre enn IdrA er kanskje noe av det dummeste jeg har hørt. Er det en SC2 spiller som er rolig og beskjeden er det HuK, og i svært stor grad Jinro.

IdrA tåler ikke å tape, eller bli utsatt for en uskyldig spøk, uten å bli ildsint. Det er patetisk, men morsomt.

EOD.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Kan noen forklare meg hvorfor han tweeter om dette? Dette er vel noe som burde las være i det private og ikke gitt til omverdenen av en caster som liksom skal være påvirkende i miljøet? Dette virker helt vilt uprofesjonelt av Askjoshy.. ble nærmest irritert. Misliker han Idra?

Lenke til kommentar

Noen som vet hvorfor jeg ikke får Outmatched: 2 Medium AI acchievementen?

Win a 1 vs 2 Custom Game with no Allies against 2 Medium A.I. opponents.

Har vunnet custom match alene mot to random Medium AIer men får den ikke :S

Lenke til kommentar

Kan noen forklare meg hvorfor han tweeter om dette? Dette er vel noe som burde las være i det private og ikke gitt til omverdenen av en caster som liksom skal være påvirkende i miljøet? Dette virker helt vilt uprofesjonelt av Askjoshy.. ble nærmest irritert. Misliker han Idra?

Hvorfor skulle det være noe problem å tweete om? Hvis ikke Idra kan oppføre seg må han nesten bare forvente at folk i miljøet publiserer det.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvorfor jeg ikke får Outmatched: 2 Medium AI acchievementen?

Win a 1 vs 2 Custom Game with no Allies against 2 Medium A.I. opponents.

Har vunnet custom match alene mot to random Medium AIer men får den ikke :S

Du gjør nok samme feil som utrolig mange andre. Har du brukt "Play versus A.I." knappen under singleplayer menyen? Hvis ja; det er feil.

Bruk "Create custom game" knappen under multiplayer.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Hvorfor skulle det være noe problem å tweete om? Hvis ikke Idra kan oppføre seg må han nesten bare forvente at folk i miljøet publiserer det.

Herregud da! Fordi de er mennesker sånn som oss! De har uvenner og folk de vil gi en på trynet! Det er situasjoner og forhold utenfor den jævla scena som ikke nødvendigvis dikterer god oppførsel ingame. Hvordan vet du for eksempel at Idra ikke har fått dritt fra spillerne han rager mot i fortiden? Det blir for dumt.

Lenke til kommentar

Dårlig gjort? Buhuhuhuhuh. Nå må du gi deg. Det er stor forskjell på å erte litt og å være generelt ekkel mot motstanderen. Idra trenger å vokse opp. De aller fleste andre i SC2-miljøet ville reagert på Huks 'erting' med noe i retningen av 'lol' eller liknende. De aller færreste vil begynne å rage pga en slik bagatell.

Dessuten sa Idra 'fuck off' før Huk faktisk nevnte at armeen hans var hallusinasjoner.

dine meninger, min herre er veldig reflektive og åpne for andre syn, du virker ikke til å ha noe mål med dine utsagn, og det virker som om du dømmer alle med samme hammer.

Lenke til kommentar

Herregud da! Fordi de er mennesker sånn som oss! De har uvenner og folk de vil gi en på trynet! Det er situasjoner og forhold utenfor den jævla scena som ikke nødvendigvis dikterer god oppførsel ingame. Hvordan vet du for eksempel at Idra ikke har fått dritt fra spillerne han rager mot i fortiden? Det blir for dumt.

De er offentlige personer og blir dermed nødt til å oppføre seg i offentligheten. Selv om Jens Stoltenberg hater trynet på Siv Jensen vil det nok høste en del oppmerksomhet i media om han ber henne dra til helvete når hun beveger seg inn på Stortinget.

dine meninger, min herre er veldig reflektive og åpne for andre syn, du virker ikke til å ha noe mål med dine utsagn, og det virker som om du dømmer alle med samme hammer.

Hæ?

Lenke til kommentar

De er offentlige personer og blir dermed nødt til å oppføre seg i offentligheten. Selv om Jens Stoltenberg hater trynet på Siv Jensen vil det nok høste en del oppmerksomhet i media om han ber henne dra til helvete når hun beveger seg inn på Stortinget.

Hæ?

Joda men dette er bare ungdommer som lever av å spille, og taper og vinner nesten hver dag i enorme turneringer som er avgjørende for deres økonomi, rykte og framtid. Mange av dem krangler sikkert ofte, og jeg tror Idra får mye dritt blant andre profesjonelle spillere. Har du sett hvor mye Idra shouter til fansa sine? Og har du noen gang tenkt på hvor flink han er til å gi informative og nærmeste perfekte intervjuer hvor han gir nesten hver amatør med et kamera godt med 10 minutter av sin tid til å svare på alle spørsmål, selv med elendig engelsk, og til og med takke for seg etterpå. Fyren fortjener mer cred.

Lenke til kommentar

Hva skjer med at 2v2 er så latterlig mye enklere enn 1v1? Jeg ligger nå på 50 - noe ranking i bronze leauge, og strever med å holde meg oppe, mens jeg vinner kamper som bare det i Gold Leauge med ranking på litt over 20.

Er det jeg som er mye bedre i 2v2, eller er det spillerene jeg spiller med som er dårligere? Skjønner ikke hvorfor de skulle være det heller, blir ikke helt klok på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...