Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon

236 stemmer

1. 1. Cheese taktikker yes/no?

• Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!

Anbefalte innlegg

Se 15 matcher med IdrA så kan vi diskutere :) Har fulgt SC2 siden betalaunch på våren i fjor og sett ganske mange matcher med IdrA. Han har kanskje moderert seg litt i GSL, men der skjønner jo ikke halvparten engelsk uansett.

Det som er med IdrA er at han har veldig god macro, men det er stort sett det. Kan peke på sååå mange kamper hvor han taper fordi han bommer på micro, eller har en motstander som ikke går med på å vente til han er ferdig med å macroe før det blir fight.¨

Liker best å se matcher med zerg selv, men finner de andre zergspillerene mye mer underholdende.

lol jeg kan se utifra det du poster at du har sett noen få kamper om idra fra hd og husky's kanaler, disse caster hovedsakelig kamper hvor det er noe spess som skjer (f.eks raging), se på idras stream og se ca 15 kamper derifra og jeg tror du skal være ganske heldig om d er no særli raging der (og 1 fornærmelse eller 2 er ikke raging min venn)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

lol jeg kan se utifra det du poster at du har sett noen få kamper om idra fra hd og husky's kanaler, disse caster hovedsakelig kamper hvor det er noe spess som skjer (f.eks raging), se på idras stream og se ca 15 kamper derifra og jeg tror du skal være ganske heldig om d er no særli raging der (og 1 fornærmelse eller 2 er ikke raging min venn)

Om han rager eller ikke i random ladder som alle gir faen i er vel knekkende likegyldig. Poenget er at han oppfører seg som en drittunge i seriøse turneringer, noe som er almennt ansett for å være uakseptabelt. Meget lite profesjonellt.

Lenke til kommentar

Om han rager eller ikke i random ladder som alle gir faen i er vel knekkende likegyldig. Poenget er at han oppfører seg som en drittunge i seriøse turneringer, noe som er almennt ansett for å være uakseptabelt. Meget lite profesjonellt.

Hvilke turneringer?

Lenke til kommentar

det har noe å si, for hvem som helst kan si: "Kongen av Norge er en skikkelig drittsekk han behandler alle som jobber med ham som søppel" men kan noen backe det opp?

og jeg vil også si at "den ene ganga så sa kongen til nils at han ikke orket ham akkurat nå! se å drittsekk han er

Lenke til kommentar

Det innlegget der ga sånn ca ingen mening. Har lesst det fire ganger, og jeg skjønner fortsatt ikke hva du vil frem til.

Han vil fram til at det er relevant å spørre "hvilke turneringer", fordi da har man noe konkret å bakke det opp med, ikke bare en påstand om at han rager hele tiden.

AtW

• Liker 1
Lenke til kommentar

col.cruncher er et konkret eksempel, til gg delen så ser jeg ikke hvorfor det skal være pålagt?

forøvrig så kan jeg også nevne at alle spillerne som har uttalt seg om idra etter å møtt ham irl mener han faktisk er en veldig grei fyr... men hvordan folk er ikke online burde vel ikke regnes på om de er sympatiske?

Endret av Gnurk(homesmasher)
Lenke til kommentar

Streamer litt 1v1 ladder, for de som er intresserte i å se på. Er bare i plat (forhåpentligvis diamond snart). Om du har forslag til forbedringer, tar jeg gjerne imot!

(Sitter på en litt dårligere linje nå enn vanlig, så kvaliteten er noe redusert)

http://www.justin.tv/ajaco92

Edit: Faens lagg. Horelinje. Broren min laster ned, og det fucker hele jævla linja. Tapt 2 kamper nå.. pga lag. Den ene hadde jeg mest sansynlig tapt, men sjansene for at jeg vant den ble langt lavere da jeg startet å få 3 sec delay på alle actions midt i kampen. Faen.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

vel vilken nedverdigende ting vil du gjøre vist jeg finner frem en gammmel gsl kamp med marineking vor han chatta (og nei ikke til dommerne)?

Here's the list of infractions that will disqualify you from the tournament.

A friend notification appears during the game.

You received a message from a person during the game.

You chat (besides surrendering).

You act violently towards the players or the audience.

You fail to arrive 15 minutes before the game.

You take longer than 15 minutes to set up.

Hvorvidt MarineKing har chattet en gang har jeg ingen formening om, men det er altså forbudt.

Virker ikke som det er en regel som følges absolutt, eller så er den endret, eller annerledes i forbindelse med world championship på GomTV. Det har vært en god del chatting der.

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...