Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon

236 stemmer

1. 1. Cheese taktikker yes/no?

• Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!

Anbefalte innlegg

Bountyhunter(BF:V)' date='29. juli 2010 - 00:15' timestamp='1280355333' post='15996623']Og selfølgelig så er det masse eastereggs.

Må si jeg fikk sansen for legene.

"Congratulations, you are my first patient! Ever!"

"If I do this wrong, it will hurt. If I do it right, it will really hurt."

"I told you this is not a strip-o-gram!"

"I'm a medic, not a doctor! (pause) Oh..."

:p

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmz jeg sliter med reaper rushen. :/ Noen som har forslag til hvordan man kan stoppe reaper-rush med protoss og terran uten å selge seg helt for andre typer angrep?

Som protoss foreslår jeg å få opp en stalker så fort som mulig. Du kan evt gå zealot -> stalker for å oppholde reaperen mens du venter på stalkeren.

Lenke til kommentar

Hva faen, hvordan får dere til såpass bra performance? Her må jeg jo kjøre alt på low for at det ikke skal "hakke" og til tider fryse i noen sekunder. PC-en er selv bedre enn enkelte som nevner de kjører på high her.

På tide med en formatering kanskje. Jeg er så god til å la alt ligge og forsinke maskinen.

har samme problem =\ det funker fint men hakker og fryser fra alt fra low til ultra.

AMD 3kjerner something

Ati radeon hd4870 noe

4gb ram

EDIT: Dette er i singelplayer. har ikke testet MP. Kan det ha noe med dårlig nett å gjøre? Det mobile bredbåndet har brukt opp maks limit. Lå på 5-15kb nedlastning av patch -.- Har nettverkstilkoblingen noe å si i SP??

EDIT: Kjørte Ultra i Beta

Prøver dette når jeg kommer hjem

http://aftabsultan.com/?p=50

Endret av Icedragon520
Lenke til kommentar

EDIT: Dette er i singelplayer. har ikke testet MP. Kan det ha noe med dårlig nett å gjøre? Det mobile bredbåndet har brukt opp maks limit. Lå på 5-15kb nedlastning av patch -.- Har nettverkstilkoblingen noe å si i SP??

EDIT: Kjørte Ultra i Beta

Prøver dette når jeg kommer hjem

http://aftabsultan.com/?p=50

Hmm, merkelig. Jeg har ikke samme problem so deg. Men jeg også merker forskjell på retail og beta. Når jeg ALT-TAB-er ut og så inn igjen, så tar det opp mot et minutt for spillet fungerer...

Lenke til kommentar

Yay!! :w00t:

Jeg vant en kamp av de 5 matchene jeg spilte for å finne min "plasering". De 4 første ble jeg totalt eid av mange som var mye bedre.

Så var det siste matchen hvor jeg spilte mot en som var mye bedre (men ikke så veldig god) og jeg mass produca reapers og da han kom med sin hær var jeg helt overmanna, men jeg stakk fort opp med mine reapers og ødla alt han hadde før han fikk tid å komme tilbake :lol:

Lenke til kommentar

Folk du spiller mot kan du vel legge til på et vis, men er snakk om folk som sender deg en /tell eller lignende, med de så virker det som det bare er mulig å spørre om email/character code for å få lagt de til på vennelista.

Det funker altså ikke å høyreklikke på chattevinduet?

Hva er forresten character codes? Er de omtrent det samme som identifiers var?

Ja, de er så å si identifieren. Du finner din egen ved å legge musen over profilbildet ditt i b.net menyen (mouse-over), det kommer da opp en tre-sifret kode.

F. eks: InGameName.123

Lenke til kommentar

Herregudherregudherregudherregud. Dette spillet er så bra! I jizzed my pants da jeg starta det for første gang. Ikke spilt online enda, men er kommet et stykke ut i campaign, og HERREGUD for en stemning de har klart! Jeg elsker karakterene, jeg elsker feelingen, lyden, musikken, gameplayet og alt sammen. Nå vil jeg nesten ikke spille fordi jeg vet det tar slutt om ikke alt for lenge, og da må jeg vente alt for lenge på de andre campaignene.

Har dessverre litt blandete følelser rundt opplegget mellom campaigns. Synes det tar mye tid å snakke med folka, researche, osv. Hadde sett frem til spektakulære, actionfylte mellomsekvenser og så rett på nytt oppdrag mens adrenalinet fortsatt var på topp, så for meg var dette faktisk litt nedtur.

Lenke til kommentar

Hva er opplegget med at units fortsatt kan bli fanget mellom bygninger, eller mellom bygning og terreng? Det er jo helt toskete. Finnes det noen løsning på dette, utenom å passe nøye på hvor man bygger?

Finner til stadighet en SCV fanget mellom en eller flere supply depots :mrgreen: Men jeg må si jeg synes det er mer av et irritasjonsmoment en et reelt problem..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...