Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon

236 stemmer

1. 1. Cheese taktikker yes/no?

• Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!

Anbefalte innlegg

Omg.. Hva skjer med at folk ikke forlater spillet? Her har jeg bokstavlig talt hele kartet . Hatchery på 11/14 baser, og han har to (terran :roll: ) og murer seg inne og stikker når han har tre-fire bygninger.

Nå skal jeg ikke si jeg er masternivå, eller diamond, platimun, gold eller silver for den sagds skyld, men herregud da. Skal en tape, så aksepter det før 48 minutter har gått :roll: .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Omg.. Hva skjer med at folk ikke forlater spillet? Her har jeg bokstavlig talt hele kartet . Hatchery på 11/14 baser, og han har to (terran :roll: ) og murer seg inne og stikker når han har tre-fire bygninger.

Nå skal jeg ikke si jeg er masternivå, eller diamond, platimun, gold eller silver for den sagds skyld, men herregud da. Skal en tape, så aksepter det før 48 minutter har gått :roll: .

Haha det er fryktelig irriterende, ja! Man tar alt av units og workers og har i prinsippet vunnet hele spillet, så skal Terranen på død og liv løfte opp Commandcenteret og den ene Barracksen sin til en "hemmelig" plass hvor han tror jeg aldri finner han. Leter rundt hele mapen og finner han til slutt, der har han fire-fem marines og blir selvfølgelig skutt i stykker, og selv når jeg tar han for andre gang så må han absolutt kjøre Commandcenteret og prøve på nytt ENDA engang.

Først når du tar alle bygningene, ja da forlater han spillet. Morsomt av og til siden du bare kan leke deg, men irriterende når et spill som er slutt når det har gått 10 minutter må vare 40-50 minutt.

Lenke til kommentar

Hvis du bruker 38 ekstra minutter på å drepe han, så har han en sjanse til å ta deg. ;)

NEeeeeeiii... Ikke han.. Var ikke akkurat sterkt spilt fra min side heller, men jeg hadde definitivt overtake hele rundten. Men var tydeligvis lavt rangert, så kan forsåvidt forstå hans motivasjon for å bli og det å vite at det KAN gå. Som i single-player..

Men faen da, er en grunn til at jeg soser rundt i sølv :p . Er runden på mer enn 10 min, så aner jeg ikke hva som skjer :) . Desverre er min 4v4 plassert i platinum, og det hender til og med at jeg vinner.. Fikk min 10 team win tidligere idag :p .

Red; Er det noe diskusjon.no type rom for SC2 eller noe? et sted vi kan samles og kanskje spille sammen osv?

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Hotkeys kan du forandre ved å gå i options og så hotkeys og forandre de.

Leaver fort, tror de bare trykker f10+n så fort de klarer. Ser noen ganger at de kommer ani f11 og går seg vill i menyene :!:

ok takk, skjedde med en livestream i dag :rofl:

16 nexus, er det 9 pylon, 15 gateway, 16 nexus?

16nexus BO mot terran (den er annerledes mot zerg, og ike safe mot zerg heller så :\ ):

9pylon

3x cb probes

16nexus

17 gateway (pylon om fienden xpander selv, da kan du ta gateway på 18)

17pylon

18gas

20/21 gateway(19 om fienden gjør no 2rax shit)

da din gateway er ferdig, instantly lag en cyber og en zealot (zealot skal helst cb's ut om fienden har bynt å få tropper)

din andre gateway blir ferdig her om jeg husker riktig, få ut en zealot derifra og

da cyber er ferdig cb stalker+warp gate(du har akkurat 100gas her)

ta 2nd gas

ideen etter dette er å konstant produsere ut av dine 2 gw's sånn ca, mens du får warp gate, dette vil holde deg safe mot det meste early-game rushes som terran kan gjør. Ps kan kreve bittegrann micro fra din side, og kanskje pulle probes mot 2rax rushes, men ingen fare du ligger fortsatt forann i så fall

etter dette kan du ta d som du vil, du skal værtfall adde 1til GW+1robo og helst 1GW til etter det (du får altså 4GW+1robo ganske fort)

skrevet ut fra ca hukkomelse, det kan være feil, da håper vi non med gidd til å faktisk sjekke nøyaktigher retter den :p

dette er faktisk utrolig safe, PS:anbefales ikke på steppes of war

Lenke til kommentar

Hvorfor har svenskene (og ukrainere) så stor andel gode SC2-spillere? De har Jimpo, MorroW, Jinro, ThorZaIN, Furyog sikkert fler. Og Ukraina har jo DIMAGA, White-Ra, BratOK, Kas, Strelok, Bly med fler. Hvilke helter har vi fra Norge?

Det er flere grunner, hovedgrunnen er vel at det er flere som er interessert i å organisere "e-sports" i disse landene sammenlignet med land som Norge, Danmark, Island etc

en annen grunn, uten at jeg vet noe om dette spesifisert, men det virker av og til som gaming er mer sosialt akseptert der? kanskej spesielt i ukraina

#2 syntes jeg det er rart du nevenr ukraina kontra tyskland, som er mye større når det kommer til antall gode spillere :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...