Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon

236 stemmer

1. 1. Cheese taktikker yes/no?

• Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

Noen som har en god enhet og en combo/taktikk for å ta roach, når en selv er zerg? Vet at ultralisk er god mot de, men den kommer gjerne alt for sent i spill til å ta et roach(edit)-rush.

zerg vs zerg midgame så er alt om roaches, av den enkle grunnen at de er best, MEN om det er et roach RUSH (altså bare 4-5 roaches, så vil du ta de med speedlings, vist du fanger de på et åpent område,

om det er 8 eller flere må du ha roaches selv :p,

men jeg vet ikke helt va du mener med roach rush i ZvZ, for det er vel vanlig å bygge sine roaches med en gang roach-dennen er nede, så jeg trodde da at det du kanskje definerer som "roach-rush" ville vært standard play?

måten å vinne ZvZ er vel egentlig enten å rushe, eller spille slik at du bygger kanskje 1 mer drone (eller 2) mer enn fienden før du bygger unitsene, slik at du ligger det lille foran, og når han pusher ut så må han bevege seg såpass over mappet at du likevel klarer å overleve, dermed kommer de 1-2 dronesene til å skyte i lufta og lage en kjedereaksjon som blir større og større, og når dere kommer til late-game vil du ha en gigantisk lead

for å si det enkelt: vordan slår du et 6roach push? med et 6roach push som kommer 1-2 drones senere!

Lenke til kommentar

Er det bare meg som betaler på gomtv.net her?  :blush:

Nope, betaler jeg også.

Leechet første sesongen som var i heller laber kvalitet, men sesong 2 og 3 har jo vært jo vært i 720p. Synes prisen på mange måter er litt stiv, men ikke i forhold til antall timer jeg har sett på.

Begynner å gå litt lei marine/scv rushes, selv om jeg samtidig ikke synes det er cheese. I et strategispill velger man den strategien som man tror vinner. ;)

Heier som bare det på oGsMC før finalen. Protoss FTW! :new_woot:

Lenke til kommentar

Jepp:(

Jeg er så slem jeg bare leecher gratis :\

Blir fun med finale til Lørdag, selv om jeg er rimlig sikker på ogsmc vinner :p

Man skulle tro at oGsMC kom til å være helt overlegen etter å ha sett spillet i semifinalene, men samtidig viste TSL_Rain at han kan tilpasse seg motstanderen.

... på den andre siden viste oGsMC hvor utrolig bra han kunne kjøre angrep hvis han ikke ble harasset. Det er rett og slett en tidsinnstilt bombe. Tror ikke TSL_Rain kommer til å la tiden løpe ut for å si det sånn. :D

Lenke til kommentar

Det er jo egentlig utrolig billig med tanke på hvor mange timer underholdning det er. I tillegg til å se live har du tilgang på alle videoene når du måtte og hvor ofte du måtte ønske å se dem. Det gis forøvrig rabatt om du kjøper en ny sesong etter å ha kjøpt den forrige.

Lenke til kommentar

Har også subscription, men har EKSAMEN PÅ LØRDAG. Er helt vitterlig.

fra 9.00 til 13.00, det suger balle. Hadde de enda startet til vanlig tid (11.00) hadde jeg kanskje fått med meg de siste matchene men når de bestemte seg for å starte to timer for tidlig går jeg nok glipp av hele greia :(

Typisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...