Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon

236 stemmer

1. 1. Cheese taktikker yes/no?

• Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!

Anbefalte innlegg

akuratt denne tråden jeg lette etter... er det noen her som er intr i å "lære" en noob jente starcraft 2?

ASL?

Antar det er vesentlig for mange. Etter du har lært litt, så kan du teste taktikker og høvle over meg et par ganger.

Det kom ut feil.

fikk meg til å le irl :p

men maaan vi må ha en 8player disk.no free for all en dag :p hadde vært morro

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det er d fordi d tar en fuckins eviiiiiiiighet å få cloak, og DU burde merke det, vist dette er et problem så ligger problemet i scoutinga di, scouting burde være en konstant "goto" vær gang du har 1 sekund til overs :p

Hvordan er det du merker at midgame Banshee er på vei, da? Er det noe du har funnet ut av, som ingen andre har fått til enda?

Scouter man en bunker tidlig, så vet man hva som kommer, men at protoss som åpner noe annet enn robo "er dårlige" er bare tull. Du tar en sjangse på at motstanderen ikke åpner banshee.

Endret av sarsi9
Lenke til kommentar

det er d fordi d tar en fuckins eviiiiiiiighet å få cloak, og DU burde merke det, vist dette er et problem så ligger problemet i scoutinga di, scouting burde være en konstant "goto" vær gang du har 1 sekund til overs :p

Hvordan er det du merker at midgame Banshee er på vei, da? Er det noe du har funnet ut av, som ingen andre har fått til enda?

Scouter man en bunker tidlig, så vet man hva som kommer, men at protoss som åpner noe annet enn robo "er dårlige" er bare tull. Du tar en sjangse på at motstanderen ikke åpner banshee.

Jo, men her snakekr man jo midgame banshee? Det er vel vanlig å få robo etterhvert?

AtW

Lenke til kommentar

jeg har sterk tro på å få opp mind 2nd før jeg får opp robo, (med mindre jeg scouter banshees), du kan kanskje lure "hvordan scoute banshee'sene uten en robo?

svaret er enkelt min venn, 2gateway+ stargate intil xpand er en veldig fin opening og, og ikke bare gjør den all scouting super enkelt ved at du kan produsere en pheonix, men void rays er flotte å ha i sin main-army, i tillegg kan du få inn litt harass om du føler for d, men d behøves virkelig ikke så hard, spill heller safe,

i tillegg til at du lett scouter d som kommer nå, så er d ikke så altfor mange terrans som prøver seg med banshees mot dette,

Lenke til kommentar

Det er vanlig å få robo etterhvert fordi man må.

jeg syntes ikke robo er noe lurt å få med mindre d er en del av arme-komposisjonen du vil ha der, men man må om man scouter banshees d kan jeg si meg enig i, og jeg føler at på ca 10min market må man nok bygge en robo, bare fordi noen kan gjemme en starport et eller annet sted

Lenke til kommentar

Noe jeg ofte bruker som scout (mulig dette er bare noe oss amatører gjør) er hallucination phoenix, om man ikke er så glad i stargate.

AtW

hallucination =100/100

stargate=150/150

pheonix= (hmm ikke sikker nå) men 150/100?

jeg føler utifra disse tallene at mot terran så kan hallucination være best om d bare er for scouting, men mot zerg så ville jeg absolutt lagd en pheonix isteden fra en stargate, den kan du jo gjennom hele gamen skyte ned scouting ovis med

Lenke til kommentar

hehe, måtte jo reklamere meg selv litt bra da!

nei, det er det jeg har funnet ut at det nytter ikke å spille med folk som er "pro", men det er jo nesten bare "pro" som spiller ladder osv.. men en plass må jo også nybegynnerene starte;)

tenkte å adde noen til vennelista, hvis de hadde tålmodighet til ett spill og to med en newbie, eller bare spectate.. hvis det er mulig?

Det er definitivt ikke bare pro spillere som spiller ladder. :D

Hvis du hiver deg ut i det så spiller du 5 placement matches, ender i bronze og blir matchet mot folk som ikke har peiling. ;)

Lenke til kommentar

hehe, måtte jo reklamere meg selv litt bra da!

nei, det er det jeg har funnet ut at det nytter ikke å spille med folk som er "pro", men det er jo nesten bare "pro" som spiller ladder osv.. men en plass må jo også nybegynnerene starte;)

tenkte å adde noen til vennelista, hvis de hadde tålmodighet til ett spill og to med en newbie, eller bare spectate.. hvis det er mulig?

Bare spill så godt du kan på ladder så blir du matchet mot folk på ditt nivå etter en liten stund. :)

Forresten godt å se at noen hjem har PC-er på kjøkkenet.

post-68434-0-20566000-1292523978_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...