Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon

236 stemmer

1. 1. Cheese taktikker yes/no?

• Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har fylt ut sånn web-skjema, hadde en kompis som hadde vært borti no lignende. Så må jeg vel antageligvis sende scan av førerkort for å verifisere eierskapet på kontoen og sånn...

Kleshenger: http://us.blizzard.com/support/article.xml?locale=en_US&articleId=24660

Jeg tok bilde av bankkortet mitt, satte bildet på webformen og sendte til blizzard. 40 minutter senere tikket en mail inn og sa at "nå var authenticator fjernet".

Sant! Kan ta bilde, det tenkte jeg ikke på :) har ikke fått noe svar fra de enda da :-(

Lenke til kommentar

Du skal nok ikke vinne mot 7 insane AI på under 5 min, du skal bare vinne mot de.

Ganske lett som Protoss. Wall inn basen med gateways/forge, og bygg masse kanoner bak, så techer du rett til void rays/carriers. Spill kun mot zerg. De bruker veldig mye roaches og noe hydras. Hvis du bruker lang tid på å teche, så kan det hende du møter på et par corrupters her og der.

Vanligste er vel enten at når du beveger deg ut så er det 2-3 andre AI's igjen som sloss mot hverandre, eller så er det kun 1.

Lenke til kommentar

Har lest noe om en starcraft 2 pro league som er over diamond, hvor de beste fra diamond får kjempe om plass eller noe, noen som vet noe om dette kommer snart? i så fall vil det bli for alle brackets? traff netopp diamound rank 1 i 2v2 så kunne vært spennende å vist om dette bare var rykter!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...