Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon

236 stemmer

1. 1. Cheese taktikker yes/no?

• Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

Er bare 15min unna nærmeste elkjøp butikk der jeg bor, problemet var bare at jeg plukket det opp på en elkjøp butikk her jeg er på ferie, har ikke mulighet til å stikke innom elkjøp før på fredag når jeg er hjemme igjen (som da er milevis unna den butikken jeg kjøpte spillet i)

Så hvis det bare er til å gå innom nærmeste elkjøp butikk så er det problemet løst

Lenke til kommentar

Man må ikke ha konstatt internett tilkobling mens man spiller. Har ikke testet å start campeign uten å logge inn enda, men merket at jeg mista tilkobling til battle.net i noen sekunder, og fikk en melding om at jeg ikke kunnne få achievements da. Men fikk fortsatt lov til å spille.

Man får lov til å fortsette om man mister tilkoblingen underveis. Man kan også avslutte spillet og starte opp igjen senere uten å trenge tilkobling. Restarter man maskinen derimot, trenger man tilkobling på nytt for å starte opp spillet. Jeg fikk erfare dette i går da nettet forsvant mesteparten av dagen og en av de første løsningene mine var å restarte maskinen... Det ble fort kjedelig. :(

Lenke til kommentar

Man må ikke ha konstatt internett tilkobling mens man spiller. Har ikke testet å start campeign uten å logge inn enda, men merket at jeg mista tilkobling til battle.net i noen sekunder, og fikk en melding om at jeg ikke kunnne få achievements da. Men fikk fortsatt lov til å spille.

Man får lov til å fortsette om man mister tilkoblingen underveis. Man kan også avslutte spillet og starte opp igjen senere uten å trenge tilkobling. Restarter man maskinen derimot, trenger man tilkobling på nytt for å starte opp spillet. Jeg fikk erfare dette i går da nettet forsvant mesteparten av dagen og en av de første løsningene mine var å restarte maskinen... Det ble fort kjedelig. :(

I tilegg hjelper jo ikke dette folk som ikke får activation, eller ikke får logget seg på første gang. Det store flertallet av de som har hatt problemer har jo hatt nett, det er bare blizzard som har føkka opp.

AtW

Lenke til kommentar

Nei nei, jeg hadde ingen problemer. Dermed ifølge fantastisk logikk, så er det bare brukerfeil på resten.

Ditto. Det fungerte feilfritt, som en velsmurt maskin. Det eneste problemet jeg har opplevd hittil er at spillet kræsjet ved en viss video-sekvens etter et oppdrag. Det løste jeg ved å hoppe over sekvensen.

Lenke til kommentar

Nei nei, jeg hadde ingen problemer. Dermed ifølge fantastisk logikk, så er det bare brukerfeil på resten.

Ditto. Det fungerte feilfritt, som en velsmurt maskin. Det eneste problemet jeg har opplevd hittil er at spillet kræsjet ved en viss video-sekvens etter et oppdrag. Det løste jeg ved å hoppe over sekvensen.

Ditto? Har du lest innlegget du svarer på? Innlegget som kritiserer den type logikk du selv (og flere andre) har vist til i denne tråden?

AtW

Lenke til kommentar

ATW er nok i overkant kritisk, hvorfor vet jeg ikke. Dog det er veldig sært at man må ha nett for å starte singelplayer eller det er totalt idiotisk.

Hadde det ikke vært for at spille var så bra hadde ingen godtatt det, er samme dritten som Steam driten du måtte ha for å spille Half Life 2. På den tiden hadde jeg ISDN, gøy for meg!

Lenke til kommentar
Ditto? Har du lest innlegget du svarer på? Innlegget som kritiserer den type logikk du selv (og flere andre) har vist til i denne tråden?

AtW

Tull og tøys. Alle vet at det innebærer brukerfeil, de liker bare ikke å innrømme det.
Lenke til kommentar

ATW er nok i overkant kritisk, hvorfor vet jeg ikke. Dog det er veldig sært at man må ha nett for å starte singelplayer eller det er totalt idiotisk.

Hadde det ikke vært for at spille var så bra hadde ingen godtatt det, er samme dritten som Steam driten du måtte ha for å spille Half Life 2. På den tiden hadde jeg ISDN, gøy for meg!

Jeg er i overkant kritisk fordi man som betalende kunde må finne seg i masse tull som man slipper som pirat, og som neppe hjelper noe heller, SC2 vil bli/har blitt cracket som alle spill. Mange folk kjøper det for multiplayer uansett, eksistensen av multiplayer bør være tiltak nok for å hindre piratkopiering.

AtW

Lenke til kommentar
Nå er jo det ikke noe negativt med Steam da. Er null problem å spille i "offline mode" der.

Men jeg klarer ikke å se helt det oppstyret med oppkoblingsgreiene. De fleste sitter med internet 24/7 uansett.

Lenke til kommentar

AtW

Tull og tøys. Alle vet at det innebærer brukerfeil, de liker bare ikke å innrømme det.

Jada, feks av blizzard ikke sender aktiveringsmail, en typisk brukerfeil, du har vel løsningen også da? Eller at man ikke får logget seg på? Hva er det brukeren har gjort feil som har forårsaket dette? (nå er argumentasjonen din så tøvete at den fint kan være ironisk, men hva vet jeg)

AtW

Lenke til kommentar

Jeg er forøvrig enig med ATW. Oppkobling til Battle.net burde vært unødvendig for singleplayer. Om jeg er på reise med min laptop bør jeg ha muligheten til å starte spillet selv om jeg ikke har internett.

btw: Håper virkelig folk skjønte at jeg var ironisk i mitt forrgie innlegg.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...