Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon


  

236 stemmer

  1. 1. Cheese taktikker yes/no?

    • Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!


Anbefalte innlegg

Nå har jeg endelig begynt å spille igjen! Så dere kan vente å se meg mye mer online for de som har meg som enn på spillet, samt kommer jeg til å poste mye mer her.

ikke bli fornærmet nå, men hvorfor driver du å forteller folk når du begynner/tar pause fra sc2 hele tiden? :o folk som har det på f/list merker sikkert dette uansett

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er så torn jeg.. Jeg spiller for det meste Terran for tiden. Er veldig glad i alt det forskjellige en kan åpne med, samt at TvT er den matchupen jeg liker aller best, men når jeg ser tournaments som dette vil jeg spille Zerg igjen :(

ikke noe problem, spill 10 ZvZ på rad og du vil aldri se en zergling igjen tro meg :)

Lenke til kommentar

Gz, Dima

 

Jeg er så torn jeg.. Jeg spiller for det meste Terran for tiden. Er veldig glad i alt det forskjellige en kan åpne med, samt at TvT er den matchupen jeg liker aller best, men når jeg ser tournaments som dette vil jeg spille Zerg igjen :(

ikke noe problem, spill 10 ZvZ på rad og du vil aldri se en zergling igjen tro meg :)

 

Haha, er det så forferdelig? Har jo spilt en del Zerg, og virkelig mistrives med den matchupen.

Lenke til kommentar

Jeg har fylt ut sånn web-skjema, hadde en kompis som hadde vært borti no lignende. Så må jeg vel antageligvis sende scan av førerkort for å verifisere eierskapet på kontoen og sånn...

 

Kleshenger: http://us.blizzard.com/support/article.xml?locale=en_US&articleId=24660

Jeg tok bilde av bankkortet mitt, satte bildet på webformen og sendte til blizzard. 40 minutter senere tikket en mail inn og sa at "nå var authenticator fjernet".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...