Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon


  

236 stemmer

  1. 1. Cheese taktikker yes/no?

    • Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mmm, er så deilig når overlegenhet slår rett tilbake på motstanderen.

 

Diamond League btw.

 

Right back at ya.zip

 

Hmm, jeg skjønte ikke helt poenget?

 

Og ikke for å være frekk eller noe, jeg ser selv langt fra god, men er diamond-league-nivået noe sæærlig høyere enn andre ligaer? Synes ikke det virket som folk spiller noe speislet bedre enn det jeg møter i silver, sånn på overflaten (men noe må det jo være, siden jeg er i silver, og ikke diamond :))

 

AtW

Lenke til kommentar

Tja, det er nok en viss forskjell mellom divisjonene. Men tror ikke det er såå mye som folk skal ha det til!

 

Selv spiller jeg i gold, har ca 50 1v1 kamper på CV'n nå. Jeg er veldig langt fra god, men merker absolutt at ting begynner å gå bedre (spesielt med tanke på expands og map control). I går slo jeg en som hadde over 500 1v1 kamper. Selvfølgelig klagde han over at jeg gikk M+M+M :p

Lenke til kommentar

Tja, det er nok en viss forskjell mellom divisjonene. Men tror ikke det er såå mye som folk skal ha det til!

 

Selv spiller jeg i gold, har ca 50 1v1 kamper på CV'n nå. Jeg er veldig langt fra god, men merker absolutt at ting begynner å gå bedre (spesielt med tanke på expands og map control). I går slo jeg en som hadde over 500 1v1 kamper. Selvfølgelig klagde han over at jeg gikk M+M+M :p

Han burde kanskje ha klart å legge opp en strategi mot M+M+M som fungerte bra etter 500 kamper? :D

Lenke til kommentar

Tja, det er nok en viss forskjell mellom divisjonene. Men tror ikke det er såå mye som folk skal ha det til!

 

Selv spiller jeg i gold, har ca 50 1v1 kamper på CV'n nå. Jeg er veldig langt fra god, men merker absolutt at ting begynner å gå bedre (spesielt med tanke på expands og map control). I går slo jeg en som hadde over 500 1v1 kamper. Selvfølgelig klagde han over at jeg gikk M+M+M :p

Han burde kanskje ha klart å legge opp en strategi mot M+M+M som fungerte bra etter 500 kamper? :D

 

Haha, ja.. Trenger ikke være så god selv om man har såpass mange matcher ser det ut som.. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Forskjellen mellom divisjonene går mye på grunnleggende mestring av spillet.

 

Hvis jeg spiller mot en silver-spiller kan jeg gå sånn ca for hva som helst og vinne, om det er fast expand -> mass zerlings eller fast mutas eller mass roaches eller hva det skulle være.

 

Bedre økonomi, bedre builds og bedre timing gjør at de ikke har sjans.

Lenke til kommentar

Fy faen, for første gang har jeg blitt rusha av et planetary fortress.. Jaja, lærer stadig..

spar opp penger mens han bygger den og expand gold eller et annet sted, så vil du teknisk sett ligge foran, verdens verste tact ever :p

 

da vil han ende opp med å far-mine og du miner et flott sted, og knuser ham lett

 

Mmm, er så deilig når overlegenhet slår rett tilbake på motstanderen.

 

Diamond League btw.

 

Right back at ya.zip

 

Hmm, jeg skjønte ikke helt poenget?

 

Og ikke for å være frekk eller noe, jeg ser selv langt fra god, men er diamond-league-nivået noe sæærlig høyere enn andre ligaer? Synes ikke det virket som folk spiller noe speislet bedre enn det jeg møter i silver, sånn på overflaten (men noe må det jo være, siden jeg er i silver, og ikke diamond :))

 

AtW

 

micro/macro min venn og timing seff

Lenke til kommentar

Macronivået i den gamen var ikke spesielt over silver nivå. Macro hadde ca 0 å si den gamen. Eneste dere vant på var at dere ikke mista army på at han ene leava og ble eid men i stedet fikk boosta deres egen army på hans income. Mass zerglings er ikke særlig effektivt mot like mange marines :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...