Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon

236 stemmer

1. 1. Cheese taktikker yes/no?

• Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er naturligvis mulig, men det virker som om enkelte misforstår systemet når det kommer til lagspill. Syns ikke det kom klart nok frem om han mente to enkeltspillere i bronze mot to enkeltspillere i platinum, eller et 2v2-lag i bronze mot et 2v2-lag i platinum. To platinumspillere som danner et 2v2-lag kan jo faktisk ende i en eller annen bronze league i 2v2, evt. silver eller gold. Da blir ikke spranget i den enkelte matchen så stort for matchmakingsystemtet.

Lenke til kommentar

Er det mulig.... Vært Gold i et par 3 dager nå, aldri møtt noe annet enn Terran, og da mener jeg at 20/20 games har vært mot Terran. Og så møter jeg en Terran nå fra platinum som starter å flame meg for bygge "no skill" units når han scouter min første gateway, og fortsetter å grine gjennom hele gamen.

Lenke til kommentar

Er lettere irritert på matchmakingsystemet nå. Greit at de skal teste om vi er klare til å rykke opp, men plassere 2 bronzespillere mot platinumspillere?

Samme her. Vi er i silver, og de siste 10 matchene har vi ALDRI møtt noe annet enn gold og oppover. Hvorfor flytter de oss ikke bare opp til gold?

Lenke til kommentar

Er lettere irritert på matchmakingsystemet nå. Greit at de skal teste om vi er klare til å rykke opp, men plassere 2 bronzespillere mot platinumspillere?

Samme her. Vi er i silver, og de siste 10 matchene har vi ALDRI møtt noe annet enn gold og oppover. Hvorfor flytter de oss ikke bare opp til gold?

Advarsel: Dette innlegget er VELDIG konstruktivt.

Shit runs downhill.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg lurer, si at min HQ og alle mine styrker er ødelagt og min fiende, en protoss, har heller ingen HQ eller kan bygge noe. Si at jeg flyr med mine bygninger uten penger så jeg ikke kan bygge noe, og han har heller ingen penger til å bygge noe til å ta mine bygninger. For å presisere, i praksis venter vi på at den andre skal surrender. Er dette ulovlig ifølge blizzard?

Lenke til kommentar

Hvordan går det ann å ha spillt over 400 kamper ( 100 kamper på hver 1v1, 2v2 osv ) og være i Bronze på alle? Er det virkelig noen som er så dårlige at de ikke klarer å komme fra bronze til silver i minst en league på 400 kamper?

Så på forumet (battle.net) at noen var i bronze league med godt over 1000 games played.

Men må vel nevnes at den personen utnyttet systemet for å få easy achivements. Han spilte som random (får random + zerg/toss/terran win samtidig) og passet på å tape nok til å ikke bli promoted for bunker rush, 7 pool og cannon rush er easy i bronze :!:

Endret av nanotech
Lenke til kommentar

Hvordan går det ann å ha spillt over 400 kamper ( 100 kamper på hver 1v1, 2v2 osv ) og være i Bronze på alle? Er det virkelig noen som er så dårlige at de ikke klarer å komme fra bronze til silver i minst en league på 400 kamper?

Ja. :| Jeg liker å sjekke profilen til folk jeg spiller mot eier, og da jeg spilte mot bronze og silver folk så møtte jeg en god del sånne :| De er sikkert 12 år ellernoe.

Apropo det der oppe, jeg er rank 1 i silver og møter så godt som bare gold og plat folk og vinner de aller fleste kampene mine (7 av 10 cirka), men ikke faen at jeg kommer opp ifra silver. Til sammenligning trengte jeg 3 silver kamper for å rykke opp i silver, 2 win og 1 loss. Har vel spilt cirka 25 kamper siden jeg først begynte å møte folk i gold og plat.

Lenke til kommentar

Er ikke alle som er eksperter eller som satser på å bli pro-gamer som en yrkeskarriere. Er helt greit å ligge i bronz.

Lenke til kommentar

Kan si det sånn, at da vi begynte å spille ordentlig så var vi rank 80 etellerannet, rykket opp til topp 10 i løpet av to dager, ligget på rank 1 nå en god stund, raget over å ha møtt enkelt spillere som var så høyt som diamond, før vi endelig kom opp i sølv og seilte rett inn på rank 1 der.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Er ikke alle som er eksperter eller som satser på å bli pro-gamer som en yrkeskarriere. Er helt greit å ligge i bronz.

Er en forskjell på å ikke ville være superduper 1337 fyr og på å ikke prøve å vinne i det hele tatt.

Endret av Cowboy Bob
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...