Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon


  

236 stemmer

  1. 1. Cheese taktikker yes/no?

    • Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!


Anbefalte innlegg

Jepp, blizzard har sagt at de la ekstra mye effort i singleplayer delen så flest mulig skulle greie å spille kampanjen og se alle de påkostede flotte filmsnuttene de har laget. Når det snakkes om SC1 er det ofte bare multiplayer som nevnes, og "det er altfor hardcore for meg så jeg gidder ikke prøve, de karene fra korea som spiller 20 timer i døgnet knuser meg uansett". De ville at folk skulle slutte å tenke på hardcore multiplayer når de hørte Starcraft-navnet.

 

Så di har gjort det lettere for folk som meg som elsker starcraft men suger egentlig i strategi? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@Bytex

 

Hva i allverden prater du om? Blizzard har alltid lagt stor vekt på singleplayer. I tillegg er jo hypen SC får i korea og resten av verden grunnet akkurat multiplayer-delen uvurderlig. Skal man peke på noe for at de har gått så grundig til verks så er det jo det faktum at RTS kanskje er den mest oppbrukte sjangeren av dem alle. Derfor MÅ de gjøre noe for at kunder ikke ser rett gjennom det. Det har ingenting med at folk er redd for koreanere (som man heller ikke kan møte med EU-versjon).

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Det er i butikken. Hvertfall i Drammen. På Spaceworld kosta det 399,-, på gamestop 449,-

Nettbutikk blir jo bare dyrere pga porto i tillegg.

 

Alle bestemmer visst sin egen pris :p

Hvilken elkjøp butikk var det? var innom den på bs og fikk beskjed om at de ikke hadde tatt det inn engang.

Lenke til kommentar
Så kjipt at denne tråden er blitt bare klaging over at spillet ikke virker, istedet for ordentlig diskusjon om features i selve spillet og gameplay. Jeg prøvde meg på en liten strategy-guide, men den druknet fort i klaging og svar på klager.

Det er bare naturlig at folk klager når en vare de har kjøpt ikke fungerer.

 

Jeg, for eksempel, skal ikke engang spille multiplyer, men må likevel aktivere spillet over nettet. Men serverne til Blizzard er helt på trynet, så aktivering fungerer ikke. Derfor får jeg ikke spilt offline engang.

 

Svindlere, kaller man slike. Kanskje man like gjerne skal benytte seg av angrefristen på spillet og laste ned en piratkopi. Ser at det er crack ute alt.

 

Piratene spiller i vei mens de som faktisk har kjøpt spillet bare har problemer. Snakk om å promotere piratkopiering, Blizzard.

Lenke til kommentar

Jepp, blizzard har sagt at de la ekstra mye effort i singleplayer delen så flest mulig skulle greie å spille kampanjen og se alle de påkostede flotte filmsnuttene de har laget. Når det snakkes om SC1 er det ofte bare multiplayer som nevnes, og "det er altfor hardcore for meg så jeg gidder ikke prøve, de karene fra korea som spiller 20 timer i døgnet knuser meg uansett". De ville at folk skulle slutte å tenke på hardcore multiplayer når de hørte Starcraft-navnet.

 

Så di har gjort det lettere for folk som meg som elsker starcraft men suger egentlig i strategi? :)

 

Det kan man vel si. ;)

 

hint:

Vi har ni Challenges med bronse, sølv og gull etter som hvor bra vi gjør det. Tre er for terran, tre for protoss og tre for zerg. De er kun der for å trene oss i multiplayer. Alle har dessuten et Achivement (ett for bronse, ett for sølv og ett for gull), så du får noe igjen for strevet om du bryr seg om sånt.

 

Dessuten kan du starte i en Practice League når du spiller online for å se hvor god du er, og du blir plassert i rett kategori mot folk som er like gode eller dårlige. I teorien burde du derfor hele tiden ha en sjanse. Men det gjenstår å se hvor bra det funker i praksis etter noen uker og måneder. ;)

 

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Hvorfor i svarte svingende får jeg beskjed om at kontoen min ikke er knyttet opp mot en starcraft nøkkel.

 

Jeg kjøpte starcraft 2 digitalt fra blizzard, prøver å logge inn når spillet er installert og får beskjed om at jeg ikke har nøkkel. Inne på battle.net kontoen står det ACTIVE; og jeg får heller ikke lov å kjøpe ny lisens ettersom jeg allerede har en.. HVA POKKER ER DETTE FOR NOE DRIT BLIZZARD!?

 

noen som har hørt om lignende problemer?

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar

Hvorfor i svarte svingende får jeg beskjed om at kontoen min ikke er knyttet opp mot en starcraft nøkkel.

 

Jeg kjøpte starcraft 2 digitalt fra blizzard, prøver å logge inn når spillet er installert og får beskjed om at jeg ikke har nøkkel. Inne på battle.net kontoen står det ACTIVE; og jeg får heller ikke lov å kjøpe ny lisens ettersom jeg allerede har en.. HVA POKKER ER DETTE FOR NOE DRIT BLIZZARD!?

 

noen som har hørt om lignende problemer?

 

Kan vel ha noe med at det var release i dag og xxxxxxx antall folk prøver å logge på samtidig? ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...