Romis Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Jeg er seksti. Beat that! Hvorfor klikket du deg inn på denne tråden, om jeg tør spørre? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Noe kriminelt. TS ikke svar på PM fra Ideal. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Jeg er seksti. Beat that! Hvorfor klikket du deg inn på denne tråden, om jeg tør spørre? Han ville vel ønske vedkommende velkommen, ingenting galt i det? Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Noe kriminelt. TS ikke svar på PM fra Ideal. Vent heller med fordommene til Ideal faktisk har sendt ho PM. Når han innrømmer han er 60, tviler jeg på at personen er pedofil eller lignende. Endret 30. juli 2010 av Kjetil_91 Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 haha lol .. jeg kikka på denna tråden bare fordi det sto 15 og jente lol ? boys minds are wierd right ? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Haha, den tråden har sporet av skikkelig... Når det kommer jenter hit, så må vi da klare å vise oss fra en bedre side enn dette :!: Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Welcome to diskusjon.no! Enjoy your stay Endret 30. juli 2010 av Kjetil_91 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Velkommen skal du være! Fint du fikk ordnet opp i emnetittelen også ;-) , sånt setter vi pris på. Lenke til kommentar
McCutcheon Skrevet 30. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2010 Når det gjelder høyde og bredde på skuldrene er jeg nok større en de fleste. Herregud, visste ikke at så mange hadde svart, haha. Takk alle sammen. Og dere som liker Avenged Sevenfold: FUCK YEAH! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Og dere som liker Avenged Sevenfold: FUCK YEAH! Yeah! hørt det nye albumet ? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Herregud, visste ikke at så mange hadde svart, haha. Det er ikke mye annet å forvente når du skriver "Jente på 15" på internett. Lenke til kommentar
McCutcheon Skrevet 30. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2010 Herregud, visste ikke at så mange hadde svart, haha. Det er ikke mye annet å forvente når du skriver "Jente på 15" på internett. Rare greier. Og dere som liker Avenged Sevenfold: FUCK YEAH! Yeah! hørt det nye albumet ? Det har jeg! Elsker det. Favorittene er Buried Alive, So Far Away og God Hates Us. Ble litt skuffet over Fiction, faktisk. Har bare hørt den et fåtall ganger, mens jeg har hørt Buried Alive kanskje 100 ganger. Flott album! Hva synes du om det? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Trenger flere jenter som deg med din musikksmak Alt for mye søppel der ute nå, Lil Wayne, autotune, fuck da police. Huff. Velkommen og - you had me at Pantera Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 (endret) Herregud, visste ikke at så mange hadde svart, haha. Det er ikke mye annet å forvente når du skriver "Jente på 15" på internett. Rare greier. Og dere som liker Avenged Sevenfold: FUCK YEAH! Yeah! hørt det nye albumet ? Det har jeg! Elsker det. Favorittene er Buried Alive, So Far Away og God Hates Us. Ble litt skuffet over Fiction, faktisk. Har bare hørt den et fåtall ganger, mens jeg har hørt Buried Alive kanskje 100 ganger. Flott album! Hva synes du om det? Hvis du synes det er rart, da har du ikke skjønt deg på internet. Finner ikke hele albumet noen plass finner bare deler av det. Endret 31. juli 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Hadde topic vært "gutt 15" så hadde det vært ca 50 poster færre her. True story. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Hadde det vært noen poster da? Lenke til kommentar
McCutcheon Skrevet 31. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2010 Hmm.. Men jeg skrev faktisk ikke "Jente på 15" når jeg skrev innlegget, det stod der plutselig bare i etter tid. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Hmm.. Men jeg skrev faktisk ikke "Jente på 15" når jeg skrev innlegget, det stod der plutselig bare i etter tid. Da har vel en mod fikset det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå