henriklh Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 ...tror jeg. Har 1003 BIOS. HW rev 2.0C. Jeg har kun en disk, en S-ATA disk (Seagate 7200.7 120). A7N8X sier ikke noe om S-ATA drives ved POST. Den rapporterer kun de klassiske kanalene. Der har jeg kun en DVD-RW som master på Secondary IDE (svart kontakt på hovedkortet). Jeg kan selvfølgelig prøve å boote på XP install CD'en, og se om den ser S-ATA disken, men jeg liker nå å ha alt klart før jeg roter med OSet. Kan det være feil i dok'en på hovedkortet, slik at jeg må endre jumpers for å enable S-ATA? Ser i dok at INT-C er delt mellom S-ATA og Slot 3, men jeg bruker ingen av PCI Slot'ene - kun det som er innebygget i hovedkort. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 ...tror jeg. Har 1003 BIOS. Vet ikke hvilken HW rev (hvor står det?). tror det står på selve hovedkortet. mellom noen PCI slotter tror jeg. Lenke til kommentar
henriklh Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2003 Det ser ut til å være fikset nå... Etter at jeg prioriterte boot fra CD-ROM før boot fra HDD-0, starter den nå S-ATA driveren og rapporterer disken før boot fra CD-ROM starter. Merkelig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå