Klossmajoren Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Hei! jeg lasted ned speedbit video accelerator for noen dager siden, og nå har den sluttet å virke! jeg bruker firefox (nyeste version) så hvordan kan jeg få den til å virke?? jeg trenger hjelp fort! jeg er lei av å vente 3-4 timer på at en youtube film på 1 minutt skal loade så lenge ( det KLIKKER snart for meg (helt seriøst) TAKK for alle svar! Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 3-4timer ? du har ikke vurdert å oppgradere linje eller ta en god gammeldags pcopprydding ? Så lenge du ikke sitter på en 28.8 modemlinje så skjønner jeg ikke hvorfor det skal ta 3-4timer å laste en YT film. kansje du bare overdrev ? Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 28. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2010 3-4timer ? du har ikke vurdert å oppgradere linje eller ta en god gammeldags pcopprydding ? Så lenge du ikke sitter på en 28.8 modemlinje så skjønner jeg ikke hvorfor det skal ta 3-4timer å laste en YT film. kansje du bare overdrev ? mehhehehehe, im 110% ebil end evil! mehehehhehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå