Bakken90 Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Hei, er det noen her som har bestilt noe fra firmaene denne siden samarbeider med? Vurderer å bestille noe fra Fansgems Trading, men tilbudene virker litt "too good to be true". Hadde vært kjekkt å vite om noen har noe erfaring med dem Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Et kjapt søk listet web adressen under kjente scam siter. Om det er riktig eller ikke kan jeg ikke svare for, men siden de ligger der så ville jeg vært skeptisk. Lenke til kommentar
Bakken90 Skrevet 26. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2010 Et kjapt søk listet web adressen under kjente scam siter. Om det er riktig eller ikke kan jeg ikke svare for, men siden de ligger der så ville jeg vært skeptisk. Har søkt opp dette selv, stemmer at det er noen av underfirmaene som ikke er helt til å stole på, men er også noen som leverer kvalitetsvarer og er ærlige. Men det var Fansgems(et underfirma) jeg ville finne ut mer om Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Det ligger masse info om det firmaet rundt om og jeg finner ikke noe dritt om dem. Er det mye penger det er snakk om? Lenke til kommentar
Bakken90 Skrevet 26. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2010 Ikke så mye over 1000-lappen, så er ikke så big deal. Men ønsker jo ikke at de skal gå i dass for ingen grunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå